Ziek maar niet ziek

  • 9 July 2019
  • 6 reacties
  • 174 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1
Hey! Ik zou aan jullie allemaal willen vragen of jullie wel eens een keer ziek willen blijven omdat je morgen bv een toets heb maar je hebt niet geleerd? Ik heb 1 super goede tip! Reageer en ik vertel het je😉

6 reacties

Ik zou het wel willen, maar als ik er beter over nadenk, weet ik dat dat niet de bedoeling is. Dan moet je nog een toets later inhalen, wat eigenlijk meer problemen geeft. Het beste is om gewoon te leren voor je toets.

Wat is je tip? Ik ben benieuwd.
Heeyo,

Ja ik deed dat wel is, alleen ik melde me niet ziek, ik kwam gewoon niet opdagen. Ik heb dit jaar voor bijna alle toetsen een herkansing gemaakt. Waarom naar school gaan voor het examen of toets als je het toch niet kent, of zeker wret dat het een onvoldoende wordt/is.

See ya!
Spookyzx.
Ter reactie op Spookyzx:
Je gaat toch, omdat jij zelf verantwoordelijk bent voor je opleiding en resultaten.
Door niet te gaan ontwijk je slechts de consequenties van je daden, namelijk het niet leren.
Het kan best zijn dat het later beter uitkomt, maar je leert er niets van door de gevolgen niet onder ogen te zien.
Het leven is immers niet zo dat je telkens deadlines kunt verzetten of dat je überhaupt deadlines hebt.
Het klinkt natuurlijk een beetje stom en zweverig, maar het enige wat je doet door het elke keer uit te stellen is jezelf voor de gek houden.
En dan krijg je misschien een lager cijfer of zelfs een onvoldoende, maar wiens schuld is dat dan?
De jouwe?
Waarom? Omdat je het niet ontweken had?
Nee!
Omdat je niet geleerd had.
Je zult meer van zo'n fout leren dan iets anders.
Reputatie 1
Badge +1
Heyhoi! Hier heb ik de grote tip voor jullie allemaal!

-pak een glas water en zet daar een rood en zwart potlood in met de punt in het water
-laat het 30 sec zitten
  • teken rond je oog helemaal rood en veeg het daarna uit met je vingers!
  • pak het zwarte potlood en tegen aan de onderkant van je oog zodat het lijkt alsof je hele donkere ogen heb
  • doe je bureau lamp aan en zet het tegen je hoofd aan
je hoofd is nu gloeiend heet en je ziet eruit alsof je net uit de dood bent gestapt! veel suc6!
Heyhoi! Hier heb ik de grote tip voor jullie allemaal!

-pak een glas water en zet daar een rood en zwart potlood in met de punt in het water
-laat het 30 sec zitten
  • teken rond je oog helemaal rood en veeg het daarna uit met je vingers!
  • pak het zwarte potlood en tegen aan de onderkant van je oog zodat het lijkt alsof je hele donkere ogen heb
  • doe je bureau lamp aan en zet het tegen je hoofd aan
je hoofd is nu gloeiend heet en je ziet eruit alsof je net uit de dood bent gestapt! veel suc6!

Dat is wel grappig eigenlijk, maar wat nou als mensen doorhebben dat je potloden nat zijn, etc? Dat moet je dan wel goed plannen op een moment dat er niemand thuis is.
Ja ik heb dat wel eens gedaan. Alleen op een gegeven moment ging het een beetje ver en ben ik een ander half jaar niet naar school geweest waardoor ik nu op speciaal onderwijs zit dus slim is het ook niet.

Reageer