Skip to main content

hi 

ik ben hier weer ik heb al gezegt in een andere topic dat ik 2 maand ben gestopt met snijden maar ik heb niet zo lang geleden heel mn arm verbrand ik weet dat het slecht is en mn ouders weten er ook niets van ik hou vooral van mn mama mn papa wilt altijd dat ik het goed doe en dat ik goeie punten haal ik ben al geslaan door hem ik heb ooit al een heel opgezwollen gezicht door hem en ik heb het echt moeilijk op school 

ik heb op school vrienden enzo maar niet zo lang geleden had ik een hele grote ruzie met iemand uit mn klas en ze heeft echt mn hart gebroken ik heb 3 nachten niet geslapen ik haalde slechte punten en moet nu ook nog praten met mn leerkracht/ stitularisch ik wil echt niet gaan want ik kan daar door echt in de problemen graaken denk ik maar ik moet gaan praten anders bellen ze mn ouders op en dat wil ik zeker niet dus ja ik vertel wel aan mn vriendin of toon da wel aan mn vriendin wat ik me zelf aan heb gedaan ik heb 1 echte vriendin waar tegen dat ik alles kan vertellen maar dat is het dan ook weer ik heb een vriendje maar hij weet hier niets van zou ik het hem vertellen of zwijg ik er over 

ik heb soms echt momenten dat ik me zo down voel dat ik soms aan zelfmoord denk ma als ik da ga vertellen gaan ze zeggen dat ik overdrijf want ik ben meestal de grappen maker van de groep en ween bijna nooit ik heb midden in de les naar het secetariaat gemoeten omdat ik gwn zo broken was ik heb zo hard moeten wenen 

xxx nevada 

ik ga de volgende topic verder 

😘

@Nevadatjee 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Carolien (De Kindertelefoon) 

Reageer