wil niet mee met snowboarden

  • 3 February 2020
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo even helemaal iets anders hoor,

 

ik ga donderdag met mn klas snowboarden, maar ik wil absoluut niet mee, mijn klas bestaat eigenlijk uit 2 groepen met groepjes erin, het nare is dat we met een oneven aantal zij, mijn beste vriendin gaat niet mee want ze heeft een blessure, maar ik wil niet mee omdat ik dan waarschijnlijk degene ben die altijd alleen is, mn mentor gaat ook niet mee (waarschijnlijk) dus met haar kan ik dan ook niet

heeft er iemand tips om misschien toch mee te gaan??

 

liefs me


3 reacties

Heyy

Snap niet helemaal waarom je even moet zijn om te snowboarden? ligt waarschijnlijk wel aan mij hoor. Stuur anders eens een berichtje naar je mentor om te vragen of ze meegaat. En anders kun je je toch aansluiten bij een ander groepje. Er zijn vast nog wel mensen die je tof vinden hoor.

Groetjes

Kaas123

@Kaas123 het is niet alleen dat je even moet zijn maar we gaan met bus en dan zit er altijd wel 1 alleen en meestal ben ik dat

Hoi

 

Wat jammer dat je beste vriendin en mentor niet meegaan met het snowboarden. Ik kan me voorstellen dat je er niet naar uitkijkt om op je eentje op de bus te zitten. 

 

Denk je dat je de komende twee dagen closer zou kunnen worden met een groepje uit je klas? Zoals Kaas123 voorstelde, zou je je bij een van hen kunnen aansluiten. 

 

Als het toch zou gebeuren dat je alleen zit op de bus, zou je voor je entertainment een boek en je telefoon mee kunnen nemen. Wie weet is je beste vriendin wel bereid om te facetimen of berichtjes uit te wisselen tijdens de busrit. Op die manier is ze er dan toch een beetje bij.

 

Vermoedelijk zal een docent jullie vergezellen met het snowboarden. Zou je in deze zijn buurt kunnen blijven? Wie weet kan je het gezellig maken met de docent(en). 

 

Gr. Kenshin

Reageer