Skip to main content
Vraag

Wil biologie leraar bedankje mailen, is dit raar?

  • 29 June 2024
  • 4 reacties
  • 48 Bekeken

Hoi allemaal, 

ik maak dit topic omdat ik een vraag heb. 

Zie je, ik had aan het begin van het schooljaar een hele vervelende biologie lerares. Toen kregen we een stagiare die sommige lessen zou overnemen, maar onze “echte” leraar werd onverwacht ziek in het midden van het jaar. Dus toen heeft de stagaire (ik zeg wel ff mevr. C) alle lessen overgenomen. 

We hebben met haar het onderwerp seksuele voorlichting gehad. Ik vond vooral het gedeelte over het vrouwelijke stuk heel erg moeilijk (ik ben trans en ik moest er bijna van huilen elke keer dat ik het zag). Ik heb dit via een mailtje naar mevrouw C gestuurd, en toen hebben we een heel fijn gesprek gehad na een les waarbij ze me tips en sites heeft gegeven hoe ik er beter mee om kan gaan en toch gewoon kan leren. 

Nu is het schooljaar voorbij en ik wil haar eigenlijk nog een bedankje sturen via de mail; ik heb dit vergeten te doen in de les. Is dit raar of zo? Ik wil niet de verkeerde vibes afgeven. 

Liefs Sam xx

4 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hoi hoi, dat is zeker niet raar en heel lief! Ik denk dat ze dat heel erg op prijs stelt! Gewoon doen en ik vind het echt heel lief van je! 

Groetjes liefs Tartan X

Reputatie 4
Badge

Beste Sam,

Dit is helemaal niet raar! Het klinkt juist heel lief en aardig!! Ik zeg gewoon doen, ik weet zeker dat mevr. C er ook blij mee zal zijn 🙃

Groetjes Honing

Hoi @Samuel-le,

Het is zeker niet raar.

Ik heb vorig schooljaar ook twee docenten die niet mijn mentor waren bedankt omdat ze mij geholpen hadden tegen de pesters. 

 

Liefs,

EmmakokfanEva.

Reputatie 6
Badge +3

@Tartan14 @Honey_bee @EmmakokfanEva, bedankt voor de reacties! Ik heb inderdaad een mailtje gestuurd naar haar nu. Dankjewel! Liefs Sam 

Reageer