Skip to main content

Hii,

Bij mij op school wordt er steeds meer besproken over wat je later voor werk wil en wat voor opleiding je na de middelbare wil gaan etc... Maar ik heb eigenlijk totaal geen idee. Meestal ga ik wel vragenlijsten invullen wat dan bij mij past, maar dan zie ik de uitslag en dan weet ik het gewoon niet en ergens ben ik ook bang om nooit iets te vinden, omdat ik iedere keer zit te twijfelen en daar onzeker over ben. Zijn er meer die dit ook hebben? En hebben jullie een idee wat je later wil?

Alvast bedankt! 

Liefs 🤗

Hai,

ja dat snap ik wel en ik weet het zelf ook echt nog niet😕 is dit je laatste jaar op de middelbare?

hoop dat je toch iets vind🤗

liefs van mij🤗

Heyy,

Ik denk dat ik iets in de zorg wil gaan doen, maar twijfel nog wel enorm over wat ik nou precies wil gaan doen later en daar is niks geks aan! Je krijgt waarschijnlijk de komende tijd wel hulp met het kiezen van een leuke opleiding die bij jou past en dat gaat echt helemaal goedkomen  hoor maak je daar geen zorgen om!

En als het dan blijkt dat de opleiding toch niet bij je past kan je altijd switchen van opleiding vgm! 

Gaat allemaal helemaal goedkomen!💪

Liefs, ItsJustMe <3

Hii,

@Cantaloupe .. Ja het is eigenlijk wel mijn laatste jaar op de middelbare, maar heb met mijn mentor afgesproken om sowieso eerst tot februari niet naar school te gaan... dus ik denk dat ik dit schooljaar ook niet meer ga afmaken. 

@ItsJustMe  ​@Cantaloupe .. bedankt!🤗

Liefs 💖

Hai,

ahw wat naar🙁 ik zit een beetje met hetzelfde omdat ik zo weinig ga en niet weet of dit jaar wel gaat lukken omdat het al lang slecht met me gaat en niet beter word😕

hoop dat het je dan wel weer lukt🤗

veel liefs van mij❤️

Hii,

Ahh ​@Cantaloupe .. wat vervelend dat jij dit ook hebt 😕. Kun je dat ook aangegeven bij je psycholoog voor misschien meer qua dat het niet goed gaat?

Liefs 🤗

Hai,

ik weet niet of ik je goed begrijp, sorry anders🤗 ik ga nu ook al wat vaker en meer dan nu lukt niet echt, maar ze ging met de psychiator overleggen over mijn stress en dus misschien medicatie😕

liefs van mij🤗

Hey! Zoals ik nu denk, zal ik wrs iets in de zorg willen net als ​@ItsJustMe 😘. Of misschien zelfs wel onderwijs. En defensie zit ook in mn achterhoofd. Heel verschillend dus haha. Komt doordat het allemaal wel iets heeft dat mij aanspreekt. Gelukkig heb ik nog wel tijd ☺️. ​@Boterbloempjee  en ​@Cantaloupe  veel sterkte met alles! Ik weet zeker dat jullie allebei later geweldige beroepen kiezen en dan super leuk en goed werk doen! ♥️ 

Liefs Tover xxx

Heee,

zo erg is dat niet hoor het komt echt nog wel zoals er ook al wordt gezegd. Ik weet het zelf ook nog niet, maar heb eerlijk gezegd andere dingen aan mijn hoofd waar ik mee zit , maar denk dat het wel goed gaat komen hoor er is altijd wel iets en anders als het ene niet bevalt doe je het andere.😊

veel liefs 💋 

Reageer