Iemand uit mijn klas noemde mij vandaag een skibidi sigma maar ik weet helemaal niet wat dat betekende en of het goed of slecht is en ik zocht het op op Google maar het enige wat ik tegen kwam was een hoofd in een wc en iets over gen alpha ofzo maar weet iemand wat het betekend?
Het betekend dat iemand een slechte meme van een half jaar geleden nog steeds grappig vindt
is niks ergs ofzo wat degene boven mij al zei een meme die mijn broertje van 8 heel erg grappig vind. Ik denk eerder dat het niet tegen jou bedoelt was maar dat hij of zij gwn grappig probeerde te doen, typisch die irri jongens die denken dat ze grappig zijn :/
Dankje voor de reacties
Die is echt goed!
Liefs
Gewoon een basisschool level meme. Niks van aantrekken.
Het is een meme die veel kinderen uit generatie Alpha leuk vinden. Ik heb het opgezocht op google en kwam op dit wikipedia artikel: https://en.wikipedia.org/wiki/Skibidi_Toilet. Het is blijkbaar een animatieschow op youtube die over sprekende hoofden in een toilet gaat
Trek je er niets van aan, het is eigenlijk al cringe dat deze topic moet bestaan want dat betekent dat er mensen zo cringe zijn dat ze dat gebruiken.
Groetjes Snorrebolder
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.