Skip to main content
Vraag

wc basisschool

• September 13, 2026
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Beste forum mensen,

Ik heb een vraagje, 

Waren bij jullie vroeger op de bassischool de wc deuren ook zo door de helft en heel laag?

Dit was bij ons altijd van groep 1 tm 8, ook waren er soms kinderen die nog verschoond moesten worden en dat gebeurde ook in die wc's, achteraf wel een beetje raar dat je altijd naar binnen kon kijken of in zon verschoon hoekje als daar dan iemand was

Was dit bij jullie ook? Ik ben benieuwd

3 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 13, 2026

Haai

Ik hat wel van de halfen deuren in groep 1-2 maar vanav groep 3 waren het gewoon volledige deuren kan me niet herinneren of er nog mensen moesten worden verschoont teminste leuers wand er het gebeurden wel dat mensen in hun broek moesten plasen 

Maar bij mij waaren wel bijna altijd de wc vies en zelf ga ik 99% van de tijd graag ziten (ik ben een jongen 14) wand dat vind ik fijn maar dan was de bril bijna altijd vies 😡

Wel had ik een groep 7-8 een Ander gebouw waar de riolering super oud was waardoor er soms rioolwater uit een putje in de gang kwam 🤮 en dan mocht je niet meer naar de wc en stonk het altijd heel erg 

Maar het lijkt me wel raar om in groep 7-8 nog van die halve deuren te heben voral om dat je dan zo lang bent dat je er over heen kan kijken 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 14, 2026

Haai

Ik hat wel van de halfen deuren in groep 1-2 maar vanav groep 3 waren het gewoon volledige deuren kan me niet herinneren of er nog mensen moesten worden verschoont teminste leuers wand er het gebeurden wel dat mensen in hun broek moesten plasen 

Maar bij mij waaren wel bijna altijd de wc vies en zelf ga ik 99% van de tijd graag ziten (ik ben een jongen 14) wand dat vind ik fijn maar dan was de bril bijna altijd vies 😡

Wel had ik een groep 7-8 een Ander gebouw waar de riolering super oud was waardoor er soms rioolwater uit een putje in de gang kwam 🤮 en dan mocht je niet meer naar de wc en stonk het altijd heel erg 

Maar het lijkt me wel raar om in groep 7-8 nog van die halve deuren te heben voral om dat je dan zo lang bent dat je er over heen kan kijken 

Ze waren niet echt half maar ook niet helemaal omhoog snap je, tot groep 5 nog wel

Lollypop
  • Net nieuw
  • September 20, 2026

Jaaa!! Dit was zoo irritant, n keertje moest ik bij groep ½ komen voorlezen, mr k moest naar het toilet, t was ofc een tering klein toillet wr m’n kont amper op paste en k moest ook zo’n smerige 'plasketting’ om m’n nek. Anyways toen ik dus op t toillet zat kwam er opeens een focking kind onder die deur heen gekropen, met echt zo’n vieze snottebel die langs z’n kin liep. (T was een deeltoilet, meisjes/jongens) Ik heb zo snel mogelijk m’n broek omhoog getrokken en daar nooit meer voorgelezen.. (die open ruimtes onder de hokjes waren bij mij wel enkel in groep ½ daarna ni meer)