Wat zijn jullie toekomst plannen? (Wat wil je worden?)


  • Anonymous
  • 0 reacties
Naam zegt het al een beetje, heel belangrijk om erover na te denken wat je nou echt wilt worden!

Ben benieuwd!

170 reacties

Goeie vraag 🙂 Ik vind psycholoog wel iets interessant .
Anders iets met dieren(bioloog ,... ) of muziek of anders talen ( bv nederlands leren aan vluchtelingen lijkt me echt tof ! )

Groetjes , Lot
Ik wil dierverzorgster worden bijvorbeeld in dieren tuin of in groot dieren winkel en ben nu ook met dieren opleiding bezig hihi
Het lijkt me ook wel leuk om een zorg boerderij te hebben voor mensen die even moeilijk heben en er even tussen uit willen en van dieren houden en zodat ze andere afleiding hebben enz
Op dit moment volg ik een financiële opleiding. Of ik die ga halen is de vraag. Ik ga mijn best doen. Als ik dat niet haal, kijk ik wat voor vacatures er in mijn omgeving zijn en solliciteer ik op degene die mij aanspreken.

Het lijkt me ook heel gaaf om in Duitsland te gaan wonen over een aantal jaar, 4 dagen werken groot huis kopen en dan gedeelte verhuren.

Voor de rest wil ik nog veel reizen, veel landen bezoeken.
hahahh ik heb al mijn hele toekomst geland ik wil eerst het gymnasium afmaken zit nu in de 3e. daarna naar een vrije universiteit waarschijnlijk rotterdam of maastricht. dan ben je namelijk al meteen bezig met patienten want ik wil chirurg worden. na de studie stel ik me voor dat het wel even duurt voordat ik een goede vaste baan krijg dus in die tijd kan ik een beetje bijkomen van het studeren ahahahahh. En dan trouwen een huis kopen auto dat soort dingen later miss 1 kind het liefst een tweeling.
Ik eil dieren verzorgster / of trainer of dikter worden
Dokter** sorry foutje
Hi,

Ik weet het überhaupt niet helemaal,
Ik zou misschien een soort Psycholoog willen worden, maar voor mensen hun recht opkomen als rechter lijkt me ook gaaf.
Leraar lijkt me leuk om mensen dingen te kunnen leren en hun te kunnen helpen met hun problemen.
Kok want dan kun je voor je plezier allemaal heerlijke dingen maken.
Fotograaf want dan kan ik de mooie dingen in live fotograferen.
Acteur want ik vind het wel leuk om me in een rol te verplaatsen.
Schrijver want 1 dan kan je elk moment schrijven wanneer jij tijd hebt ( dus niet zo'n stress en je bent je eigen baas )
Tandart/orthodontist want dan kan ik mensen een mooie glimlach bezorgen.
Vuilnisman/vuilnisvrouw want dan kan ik de wereld mooier maken.
Het lijkt me ook wel vet om uitvinder te zijn en nuttige dingen te ontwerpen.
Of ik ga in de business en dan ben ik een business vrouw!
Dokter dan kan je levens redden!
dierenarts?

Zoals je kan zien heb ik nog zoveel ideeën... kon ik het maar allemaal doen.

Maar mijn toekomst plan is wel dat ik in de toekomst iets nuttigs wil doen waar mensen nog wat aan kunnen hebben.
Mijn moeder zei altijd follow your heart en dat klinkt misschien heel vaag maar daarom stress ik ook niet.
ik kom der wel.
Doe wat jij wil en niet bijvoorbeeld iets waar je veel geld mee gaat verdienen ( tenminste ik )
Want zoals het spreekwoord zegt : Geld maakt NIET gelukkig.

xX Maii
PS: Ik realiseer me nu dat ik enorm veel spelfouten etc heb gemaakt.

excuses daarvoor.....

😃
ik hou me er niet zo mee bezig ik hou me alleen met het nu bezig ook omdat ik het niet weet hoor maar ik ga liever in het nu surfen dan nadenken over mijn toekomst XD
(onnodige quote verwijderd)

@ Maii

dat is nog eens nadenken over toekomst 😃
(Onnodige quote verwijderd)

@ ruben6735

Haha ja, 😉
Super cliché; ik wil gelukkig worden. Ik ben al te lang niet gelukkig. Hoe ik dan ook eindig qua beroep, als ik me gelukkig voel kan het me denk ik niet zo veel schelen wat ik word.
Gr. Pin
Ik weet het niet helemaal zeker maar ik wil of docent Engels worden of lerares op een basisschool 🙂
Tevreden, gelukkig en gezond. Het klinkt misschien als een cliché quote die op een kerstkaart gedrukt staat, maar het is wel waar.
Badge

Militair bij luchtmobiel

Reputatie 2
Badge

Wat een leuke vraag!

Ik heb altijd de droom gehad schrijver te worden en mijn eigen boeken te publiceren. Al van jongs af aan! Maar even realistisch gezien: ik moet wel een héél goede schrijver worden wil ik daar mijn brood mee verdienen :)
Daarnaast ben ik gaan kijken op de opleiding vaktherapie. Dit is een creatieve vorm van therapie, waarbij je een bepaald creatief middel (in mijn geval drama/toneel) toepast om mensen te helpen. Dus eigenlijk een soort dramatherapeut. Tot nu toe lijkt dit me heel leuk om te doen, dus wie weet!

Reputatie 7
Badge +5

Ik wil wel graag militair worden! Ik ben een snel, sportief en sterke meid! Ik ben goed in lasergame en misschien ook in sniperen ;)  ik ben benieuwd wie ook militair wil worden! Groetjes!!

Reputatie 7
Badge +7

Een man.

Nee echt, ik wil echt gewoon in transitie kunnen gaan, hormonen, chirurgie voor mn borst en geslachtsdeel, alles. 

 

Reputatie 7
Badge +5

Een man.

Nee echt, ik wil echt gewoon in transitie kunnen gaan, hormonen, chirurgie voor mn borst en geslachtsdeel, alles. 

 

🥰 ik hoop dat alles lukt en veel blijdschap binnen in je leven krijg <3

Reageer