Skip to main content
Vraag

Wat wil je worden?

• May 28, 2025
  • 4 reacties
  • 55 Bekeken

Hoi,

Ik twijfel zelf nog heel erg over welke kant ik op wil qua beroep, wil misschien de zorg in maar twijfel wel of ik dat echt leuk ga vinden... Ik kijk weleens naar de serie zorgen en mijn twijfels worden daar soms wel groter van 🙃

Weten jullie al wat je wil gaan doen en waarom? Ben wel benieuwd 😊

Liefs. 

4 reacties

• May 29, 2025

Hoi ​@Anoniem547 

Ik heb altijd groote voertuigen leuk gevonden. 

En toen ben ik echt gaan zoeken. 

Ik wil zelf vrachtwagenchauffeur worden in het speciaal transport en mieschien gevaarlijk transport. 

En ik weet niet of ik er kan werken later. 

Maar ik heb een bedrijf gevonden die in de loonwerk en de transport zit. Dus kan ik vanaf me 16 trekker reiden en op me 18 vrachtwagen. En dan allebij zodat elke dag anders is. 

En als er later nog een mogelijkheid is wil ik ook nog op de telescoopkraan die is pas groot 🤤

Groetjes chauffeur badeend 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 25, 2025

hoi 

ik ben een meisje 16jaar

en wil al sinds mijn achtste vrachtwagenchauffeur worden. gewoon omdat het zo gaat is om met mijn handen en voeten de controle te hebben over waar zo een mega ding heen gaat. ik had me ook al ingeschreven voor een opleiding alleen ga ik niet naar school door mijn gezondheid en moet ik misschien  iets anders gaan bedenken omdat ik  het nu voorlopig niet aan kan. later hoop ik wel. 

mijn tweede keuze was in de gevangenis werken maar dat kan ik ook niet meer. nu ben ik aan het kijken naar iets van game development ofzo want dat vind ik wel interessant. maar verder weet ik het echt niet.

maar misschien iets wat jou helpt de zorg is echt groot kijk welk stukje van de zorg jou passie is. bijvoorbeeld zijn dat ouderen wil je dan met demente ouderen werken of ouderen die nog helemaal tuis wonen en alleen hulp nodig hebben bij wassen, ik zeg maar wat. maar ga het zo in stapjes opdelen.

verder moet je onthouden dat je altijd nog kan wisselen maar ik zou wel proberen een opleiding of studie af te maken als dat lukt want anders kan dat je veel geld kosten.

groetjes

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 6, 2025

Ik zou wel graag schrijver willen worden. Dat lijkt me echt leuk

xx liefs Wolf 🐺

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 6, 2025

Ik wil altijd al iets met kinderen doen dus kinderdagverblijf