Vraag

Wat voor school zit je?

  • 15 April 2024
  • 8 reacties
  • 101 Bekeken

Reputatie 7
Badge +2

Haiii! Ik ben echt nieuwsgierig naar jullie (soort) school en hoe die is. Daarom een paar vragen.

1. Zit je op een school met een identiteit of openbaar? 

2. Welke soorten onderwijs biedt je school? 

     (Vmbo-havo-vwo of andere) 

3. Is het een leuke school of strenge of er tussen in? 

4. Wat is het leukste dat je school jou biedt of geboden heeft tot nu toe? 

5. Wat is het vervelendste? 

6. Heb je wel eens een 10 gekregen en waarvoor? 

7. Heb je wel eens een  1 gekregen en waarom? 

8. Heb je wel eens in het middelpunt gestaan op een leuke manier?

9. En op een niet leuke manier? 

10. Heb je wel eens straf gekregen? Waarvoor? 

 

Bedankt voor het invullen!! ♥️

Lieve groetjes, Sjardy 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Haiii! Ik ben echt nieuwsgierig naar jullie (soort) school en hoe die is. Daarom een paar vragen.

1. Zit je op een school met een identiteit of openbaar? Speciaal onderwijs 

2. Welke soorten onderwijs biedt je school? 

     (Vmbo-havo-vwo of andere) Havo

3. Is het een leuke school of strenge of er tussen in? LEuke school

4. Wat is het leukste dat je school jou biedt of geboden heeft tot nu toe? Dat ik een gala mag organiseren 

5. Wat is het vervelendste? Dat ik weinig vrienden heb omdat het zo'n kleine school is

6. Heb je wel eens een 10 gekregen en waarvoor? Ja, voor heel veel vakken. Voor Wiskunde bijvoorbeeld

7. Heb je wel eens een  1 gekregen en waarom? Nee, ik heb sinds de basisschool nog geen onvoldoende gehaald

8. Heb je wel eens in het middelpunt gestaan op een leuke manier? Ja, voor een presentatie 

9. En op een niet leuke manier? Dat ik gay zou praten en dat mensen ermee schelden

10. Heb je wel eens straf gekregen? Waarvoor? De docent vond dat ik een grote mond had terwijl dat niet zo was

 

Bedankt voor het invullen!! ♥️ No problem! 😘

Lieve groetjes, Sjardy Groetjes terug!

@Sjardy 

Wil je hem zelf ook invullen?

 

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +12

 Hey @Sjardy !

1.Zit je op een school met een identiteit of openbaar?  Openbare. 

 

2. Welke soorten onderwijs biedt je school? 

   (Vmbo-havo-vwo of andere) 

De drie die je noemt xd. Ik zit wel op een dependance die de eerste 2 jaar heeft, vanaf de derde ga je naar een ander gebouw. 

 

 

3. Is het een leuke school of strenge of er tussen in?  Er tussen in. Maar meer leuk dan streng. 

 

4. Wat is het leukste dat je school jou biedt of geboden heeft tot nu toe? 

Activiteiten. En sport toernooien af en toe. 

5. Wat is het vervelendste? 

De gewone dingen als veel huiswerk en controle daarop haha. 

6. Heb je wel eens een 10 gekregen en waarvoor?  Nog niet op deze school, wel een 9,8 😎

 

7. Heb je wel eens een 1 gekregen en waarom?  Nee niet gekregen gelukkig. 

 

8. Heb je wel eens in het middelpunt gestaan op een leuke manier?

Ja pas geleden toen ik in rokje op school kwam. 

9. En op een niet leuke manier? 

Een klein beetje wat commentaar van een paar jongens op dat van vraag 8. Verder eig niks 🙂

10. Heb je wel eens straf gekregen? Waarvoor?  Nee op deze school nog niet. Ik wil dat heel graag zo lang mogelijk volhouden ☺️

Liefs, Tover xxx

 

 

Reputatie 7
Badge +11

Oh @Sjardy 

Nu zie ik dat ik een foutje heb gemaakt.

Bij 2 vroeg je welke niveaus wij bieden.

Dat is Alles behalve VWO en Gymnasium.

Ik doe HAVO.

Liefs @Wees Jezelf Bij Noah 

Reputatie 7
Badge +17

1. Zit je op een school met een identiteit of openbaar?   Openbaar, kleine school

2. Welke soorten onderwijs biedt je school? 

     (Vmbo-havo-vwo of andere)  ja inderdaad VMBO-HAVO-VWO

3. Is het een leuke school of strenge of er tussen in?  Leuke vind ik . Streng als het moet.

4. Wat is het leukste dat je school jou biedt of geboden heeft tot nu toe?  Excursies, schoolraad, uitjes. en een eigen kantine door onszelf gerund.

5. Wat is het vervelendste?  veel huiswerk, straf, soms lange dagen

6. Heb je wel eens een 10 gekregen en waarvoor?  ja voor Nederlands een keer en voor geschiedenis. Dit jaar als hoogste een 9,5

7. Heb je wel eens een  1 gekregen en waarom?  Ja in de brugklas, kletsen tijdens een toets. Dom.

8. Heb je wel eens in het middelpunt gestaan op een leuke manier? Bij een presentatie over mijn kilt en een les over sword dance XD. En toen ik een prijs mocht uitreiken aan de winnaars van het school- volleybaltoernooi.

9. En op een niet leuke manier? Haha deze heb ik vaker getypt, komt elke keer weer terug ;P bal per ongeluk in het gezicht van de gym lerares en toen de hoek in  met 80 leerlingen in de sporthal xp.

10. Heb je wel eens straf gekregen? Waarvoor?   Ja, zie 9 , en wel eens een keer op de gang staan om een storende lachbui of gegiechel 😊 en een keer 100 regels maar ik weet niet meer waarom.  Verder niet :)

Groetjes liefs Tartan X

 

Reputatie 7
Badge +4

Haiii! Ik ben echt nieuwsgierig naar jullie (soort) school en hoe die is. Daarom een paar vragen.

1. Zit je op een school met een identiteit of openbaar?   Prot. Christelijke 

2. Welke soorten onderwijs biedt je school? 

     (Vmbo-havo-vwo of andere) . Die drie :) 

3. Is het een leuke school of strenge of er tussen in?   Leuk en streng 

4. Wat is het leukste dat je school jou biedt of geboden heeft tot nu toe?  Uitstapjes en thema avonden. 

5. Wat is het vervelendste?  (Als je het moet) het saaie nablijflokaal, waar je ook moet zitten als je je vroeger moet melden na te laat komen. 

6. Heb je wel eens een 10 gekregen en waarvoor?  Ja voor een uitwerking en een pw Engels 

7. Heb je wel eens een  1 gekregen en waarom?  Nee wel een 3 voor een niet geleerde toets.

8. Heb je wel eens in het middelpunt gestaan op een leuke manier? Ja bij een toneelstuk en als zangeres van een bandje 

9. En op een niet leuke manier?  Een tas scheurde midden op het plein en alles op de grond:( en 1 keer vuil prikken als straf in de brugklas. We waren het plein afgelopen 

10. Heb je wel eens straf gekregen? Waarvoor? 

Zie 9 en een keer strafschrijven voor tegen de lerares ingaan die vlgs mij te streng was voor een jongen die zijn huiswerk niet had gemaakt.

Bedankt voor het invullen!! ♥️

Graag gedaan hoor! <3 

Lieve groetjes, Sjardy 

Knuf en groetjes Maiskolfje xxx

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sjardy ,

Ik ga nu niet naar school maar zal wel invullen hoe mijn oude school was:) 

Haiii! Ik ben echt nieuwsgierig naar jullie (soort) school en hoe die is. Daarom een paar vragen.

1. Zit je op een school met een identiteit of openbaar?  Openbaar 

2. Welke soorten onderwijs biedt je school? 

     (Vmbo-havo-vwo of andere)  Havo , vwo gymnasium 

3. Is het een leuke school of strenge of er tussen in?  Tussenin

4. Wat is het leukste dat je school jou biedt of geboden heeft tot nu toe?   Excursie

5. Wat is het vervelendste? Nablijven 

6. Heb je wel eens een 10 gekregen en waarvoor?  Nee, wel 9,8 voor Frans:)

7. Heb je wel eens een  1 gekregen en waarom?  Nee

8. Heb je wel eens in het middelpunt gestaan op een leuke manier? Nee

9. En op een niet leuke manier? Ja, omdat er opeens een groep kinderen naar mij toekwamen omdat die mij herkende. Er waren nml fotos van mij gemaakt en gedeeld in een appgroep...

10. Heb je wel eens straf gekregen? Waarvoor?  Ja, ik was wat te laat en moest een 1 uur nablijven. En ook nog een keer vegen, toen was ik ook te laat.

 

Bedankt voor het invullen!! ♥️ Graag gedaan hoor! Vul je het zelf ook in?:)

Lieve groetjes, Sjardy 

 

Reputatie 1
Badge

hey!

. Zit je op een school met een identiteit of openbaar? christelijk college

2. Welke soorten onderwijs biedt je school? vwo+

     (Vmbo-havo-vwo of andere) 

3. Is het een leuke school of strenge of er tussen in? leuke school

4. Wat is het leukste dat je school jou biedt of geboden heeft tot nu toe? reizen en excursies

5. Wat is het vervelendste? de lange preken van de rector op feestdagen

6. Heb je wel eens een 10 gekregen en waarvoor? ja vaak voor Talen en 1 keer wiskunde

7. Heb je wel eens een  1 gekregen en waarom? nee

8. Heb je wel eens in het middelpunt gestaan op een leuke manier? Ja want ik was op tv geweest

9. En op een niet leuke manier? ja, ik had mijn knie uit de kom en toen had ik krukken, En de jongens hebben daar 3 weken lang grappen over gemaakt.

10. Heb je wel eens straf gekregen? Waarvoor? nope

Reputatie 4
Badge

1. Zit je op een school met een identiteit of openbaar?  openbaar

2. Welke soorten onderwijs biedt je school? 

     (Vmbo-havo-vwo of andere)  ja alles middelbaar

3. Is het een leuke school of strenge of er tussen in?  streng maar moet ook wel. Veel rotjongens

4. Wat is het leukste dat je school jou biedt of geboden heeft tot nu toe? vakanties

5. Wat is het vervelendste?  nablijven

6. Heb je wel eens een 10 gekregen en waarvoor?  nee. Wel een 9  voor ak

7. Heb je wel eens een  1 gekregen en waarom?  nee, een 4 als laagst. Niet geleerd ! ;;p

8. Heb je wel eens in het middelpunt gestaan op een leuke manier? beetje, keer een sprint gewonnen.

9. En op een niet leuke manier?  een jongen afbekken  en  ze tas op de grond gooien omdat hij een gemene klootzak is.  Excuse my language !

10. Heb je wel eens straf gekregen? Waarvoor?  Ja 3 uur nablijven voor dat van 9. I'm proud of it ! ;D

Doby X

Reageer