Wat voor niveau school doen jullie?

  • 4 January 2018
  • 93 reacties
  • 2033 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik vroeg me af, wat de meeste mensen nou voor niveau school doen. Ik doe zelf athneum. Ik ben heel benieuwd naar jullie antwoorden!

93 reacties

1e Gymnasium
Havo
MBO niveau 4 (ict beheerder) 1ste jaar
Havo 2
Vwo 6, gespreid examen, jaar 1
Ik zit nu 5Havo (examenlife ?) en ga volgend jaar een mbo niveau 4 doen
momenteel vwo4 en ga mischien volgend jaar paar vakken examen doen en dan rest in de 6e
Ik doe nu tweetalig vwo.
2e jaar VWO
gymnasium 🙂
Gymnasium 1
Ik ga volgend jaar naar 3 gymnasium.
Kader maar ik wil even kwijt dat niveo niet uitmaakt we zijn alemaal mensen en kunne alemaal het zelfde bereiken

Bv ik: zit op kader maar aleen grammatica en rekenen ziten op kader niveau merendeel zit op VWO maar omdat grammatica en rekenen belangrijk is voor school moet ik lager hierdoor heb ik het vaak saai en vaak heel moelijk in mijn hoofd kwa gedachtengang en mijzelf verwoorden ben ik hoogbegaafd en daardoor pas ik eigelijk niet op kader omdat veel kinderen mij niet goed snappen omdat ik al snel lastige woorden gebruik enzo ik snap heel goed dat dat lastig praaten is met mij???
Maar nu ga ik dus naar speciaal onder Weis (6e school wand ik pas dus nergens omdat ale leeraaren mij te lastig vinden omdat ik veel saai vind maar veel ook extreem moelijk. Terwijl ik wel heel graag wil leeren) ook hebben mijn vorige schollen veel fout gedaan door mij 2 jaar geen les te geven of (letterlijk deeze woorden al in groep 4) ik weet niet hoe ik... Les moet geven het is echt jammer dat ze ene hoi eq heeft anders hadden we haar naar speciaal onder Weis kunnen doen (ik heb niks tegen speciaal onder Weis ga er nu alsnog heen maar een juf kan die beslissing niet maken voor mij en mijn moeder) dus ik ben ook al 2 keer blijven zitten (soort van 3 keer maar ging een keer weer een klas omhoog door dat er geen plek was een klas lager) dus ja vandaar

Dit is geen haat naar de beginner van dit bericht of wie dan ook ik zeg dit gewoon en je kan er me down wat je wilt ik hoor gewoon vaak mensen nogal negatief over lagere niveaus en ben daar nogal tegen (mag is een mening maar nogal een vooroordeel)

Dus ja ik dacht voordat ik dit ging typeren dit lange verhaal boeit niemand maar ik besloot het toch te typen omdat er mensen zijn die het zelfde soort meemaaken als mij en ik wil even zeggen dat je niet de enige bent en je je niet hoeft te schamen voor je niveau je komt er echt wel??❤️❤️❤️
gymnasium
Ik doe regulier VWO met Chinees en Latijn erbij, dus je kunt het eigenlijk wel gymnasium noemen.
Mavo/havo
@anoniem8090,
Leuk. Is chinees niet lastig, en krijg je volgend jaar ook grieks??
Chinees is heel lastig, in een ander topic van me kon je lezen dat dat ook niet mijn beste vak is 😃 en ja, ik krijg er Grieks bij
@Anoniem8090. Ik krijg vanaf volgend jaar naast Latijn ook Grieks. Ik heb ook een beetje Chinees. Niet echt veel. Volgend jaar krijg ik een blokuur in de week chinees.
Veel suc6 alvast! Zorg dat je de basis goed meekrijgt (wat ik dus niet had en daarom struggle) die is erg belangrijk!?
3 havo here i comee ?
Havo
MBO niveau 2
HAVO 3 Tweetalig
2e tto gymnasium (tto is twee talig onderwijs dat betekent dat je meer dan de helft van je vakken in het Engels krijgt)

Reageer