Skip to main content
Vraag

Wat moet ik doen? Naaktfoto probleem

• November 15, 2025
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Lupus
Forum|alt.badge.img+21

Hoi hoi, ik zit even met een probleem en heb geen idee hoe nu verder. Een oude vriend van mij, laten we hem T noemen, en iemand uit de klas, laten we haar N noemen. O ja, en R, een vriend van T

Ik ben al jaren vrienden geweest met T, en voor de middelbare heeft hij verkering gehad met N (dus voordat ik haar kende) en toen heeft T een naaktfoto gekregen van N. Het is van 1 borst, zonder gezicht. 

Nou had hij die laatst naar mij gestuurd tijdens het gamen, ik vond het zoiezo gewoon raar. Daarna heb ik hem niet meer met hem gesproken.

Toen had R, een vriend van T, die foto naar N gestuurd en gezegd dat hij hem van mij had, nog voordat ik die foto ooit gekregen heb, en ik heb hem niet eens in mijn contacten of zoiets. 

Toen N er achter kwam dat ik die foto had, was ze uiteraard heel boos, ik zag dat ze tegen heel veel mensen in mijn klas het ging vertellen (vriendinnen) en ik dacht ook dat ze er bij zei dat ik het doorgestuurd had, maar dat deed ze niet gelukkig. Nu zijn we wel weer soort van vrienden hoor.

Maar, om het goed te maken, zou ik proberen een screenshot te krijgen dat T die foto had gestuurd, die heb ik nu, en naar N gestuurd, maar wat ik weet niet zo goed wat ik moet doen nu in deze situatie. Ik voel me schuldig voor N, maar toch ook weer kut voor T omdat door mij zijn leven misschien verpest word. Wat moet ik nu doen in deze situatie?

1 reactie

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • November 15, 2025

Hoi,

Wees gewoon eerlijk. In dit soort situaties moet je als vriend niet foto's van je vriendin doorsturen naar anderen. Dat is gewoon misbruik maken van vertrouwen. En jij verdient ook niet de schuld ervan terwijl je er niks mee te maken hebt, maar die R zit ook super super fout, dus geef hem ook een koekje van eigen deeg, omdat hij je hard wilde naaien. T gaat waarschijnlijk wel een beetje last hebben ervan, maar JIJ verdient dat NIET.

Succes.

Groetjes,

ghast