Vraag

wat moet ik doen in deze situatie?

  • 9 January 2024
  • 2 reacties
  • 26 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3

voor biologie moeten we een onderzoeksverslag maken over een scheikundig proefje wat we moesten doen. dit moeten we in een groepje doen. voor de vakantie zouden we dit proefje met de hele groep doen, maar helaas was ik ziek. ze hebben mijn aantekeningen doorgestuurd alleen zijn deze heel onoverzichtelijk.  er is bijvoorbeeld niet vermeld welke resultaten  naar het toevoegen van de indicatoren te zien zijn en de gebruikte afkortingen werden niet in een legenda volledig uitgeschreven.  een methode geven of resultaten omschrijven is dus echt onmogelijk op basis van hun aantekeningen. 

ik denk dat ik ze moet vragen of  hun eigen geschreven methode en resultaten mag  lezen. maar ik denk dat ze dan gaan denken dat ik lui ben en express hun het werk in het lab heb laten doen en me gaan haten. zeg maar dat ik probeer ze te misbruiken om zelf minder voor school te moeten doen. 

ik kan het proefje ook niet meer zelf herhalen, omdat je je alleen als klas aan kunt melden voor het lab. 

 ik wil het graag mijn verslag af maken, maar ik wil ook niet dat mijn groepsgenoten, die ook mijn vrienden zijn, mij gaan haten.  weet iemand van jullie wat ik moet doen?  hoe moet ik het  aanpakken dat ze mij intentie juist begrijpen  en willen helpen? 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hey, 

Misschien kan je tegen ze zeggen via whatsapp dat je niks van hun aantekeningen begrijpt. Misschien stellen ze dan zelf voor of je hun resultaten wilt.

Als dat niet werkt kan je er ook gewoon om vragen. Ze gaan je echt niet haten. Als je niet teveel aandringt blijft het aardig. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt! 

Liefs Julie ♥️

Reputatie 6
Badge +3

bedankt voor je reactie @Julie09. ik heb degene die de notities gemaakt heeft toch geappt. ze heeft mij wat extra informatie en toelichting gegeven en nu is alles een stuk duidelijker. :)

Reageer