Skip to main content

wat doen jullie in vakanties en wat kan ik doen?!

  • 20 July 2024
  • 6 reacties
  • 67 Bekeken

nu is het dus zimervakantie,ik heb geen school, turnen,pianoles  en mn vriendinnen zijn op vakantie. ik ga ook wel op vakantie, maar ofc not 6 weken. Ik verveel me echt dood. hebben jullie tips die ik kan doen? ik hou wel van planten, kweek ze en heb ze zelfs al naambordjes gegeven!!!! nog ideeen wat ik met ze kan doen? en wat doen jullie in de vakantie? ugh…. verveel me echt dood!!!!

6 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Hoi! 

Ik zit zelf ook op turnen en mis het heel erg hahahahaha. Welk niveau doe je? 

  1. Lezen
  2. Films kijken
  3. Bakken/koken
  4. Wandelen
  5. Hardlopen
  6. Afspreken met vrienden
  7. Vakantiewerk (als je daar oud genoeg voor bent)
  8. Naar je opa/oma gaan
  9. opruimen
  10. tekenen
  11. Sporten
  12. Shoppen
  13. Naar een pretpark 

Hopelijk heeft dit je geholpen, ik verveel me zelf ook dusja hahaha

X

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Goede tips van @X_Anoniem_meisje_X !

Je kunt daarnaast ook iets gaan maken. Een bouwpakket, kleren, een knuffel....daar ben je wel even mee bezig en het is super leuk als je ergens aan begint en je ziet het ook echt ontstaan! En je hoeft je niet te vervelen.  Ook kun je een 'omgeving' voor je planten maken, leuke versieringen of huisjes ofzo er om heen bv. En misschien zijn er zomerspelen in je buurt of dorp. Je kunt ook bij een club of activiteiten gaan in je gemeente. Kortom genoeg mogelijkheden! 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 6
Badge +3

Zoek een nieuwe hobby! 

Kan bevoordeeld skaten, kubben, fotografie, fietsen, je kamer herorganiseren,... zijn. 

Groetjes 

Anoniem789

Reputatie 7
Badge +4

Hoiii,

Ik luister zelf de hele dag naar muziek op Spotify, dus misschien muziek luisteren?

Groetjes, justGhast

Reputatie 2
Badge

bbedankt voor de leuke ideeen, ga er zeker iets mee doen! @X_Anoniem_meisje_X  ik zit in het selectieteam, volgens mij wel niveau G 5de divisie😂 ik ben nog maar 12 dus ik ga op mn 13e verjaardag solliciteren bij de ah!!!

Reputatie 7
Badge +17

Dit is wat ik ga doen:

Kamer herontwerpen. Dus bed en kast verplaatsen enzo

Al mijn Donald duck opruimen:)

Mijn kamer opruimen 

Mijn tweede kamer opruimen 

Uitzoeken hoelang ik mag werken als ik 13 word

Gamen

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer