Altijd wanneer er gym is doet iedereen heerlijk mee…
behalve de meisjes.
Waarom hoeven zij niet mee te doen, maar ik wel? (niet dat ik het niet leuk vind, ofzo.)
maar ze zitten daar maar op een bankje toe te schouwen.. doe gewoon mee! Antwoorden?
Altijd wanneer er gym is doet iedereen heerlijk mee…
behalve de meisjes.
Waarom hoeven zij niet mee te doen, maar ik wel? (niet dat ik het niet leuk vind, ofzo.)
maar ze zitten daar maar op een bankje toe te schouwen.. doe gewoon mee! Antwoorden?
Hey! Dat is wel raar, bij ons moet iedereen gewoon meedoen hoor. Behalve als je echt een goede reden hebt en overlegd met de docent. Als iemand, meisje in dit geval, maar zo een beetje op de bank zou gaan zitten krijgt ze eerst wat waarschuwingen denk ik en dan mag diegene zich melden vermoed ik zo. Of een straf doen, werken ofzo. Vind jouw docent dat zomaar goed dat sommigen niet mee doen? Bij ons op school echt niet. Ik vind het ook niet gepast en behoorlijk egoïstisch om te doen.
Liefs, Tover xxx
Hi dat kan inderdaad een goede reden hebben
maar vind het wel vreemd dat ze alleemaal op de zelfde dag zitten op de bank
ik zou zeggen vraag het maar vragen kan geen kwaad kost niks
Groetjes
Bij ons moet iedereen meedoen , dus als ze bij jullie in groep op de bank blijven zitten dan ligt het aan de sport leraar(es) denk ik
Wij hebben een leerlingenraad waar je dat soort vragen kan stellen en ze moeten dan antwoorden en wel met reden.
Hoi, bij ons moet ook iedereen gewoon mee gymmen. Behalve met een goede reden uiteraard. Maar dat heeft mijn gymlerares altijd goed in de gaten. Op een bankje gaan zitten niksen is er niet bij. Dat zal ze niet oké vinden. Iemand die dat toch doet krijgt zeker weten straf.
Groetjes liefs Tartan X
Hi...
Well,it is weird is all girls sit aside on the same day. But generally girls do sit aside once in while due to their menstruation and stuff and get physical weak. Though girls can't keep up with boys due to the obvious physical disadvantage, it definitely is not acceptable to completely sit aside in every gym class.. Atleast that's what I think
Geen zin, ongesteld etc. Jongens kunnen soms ook heel fanatiek worden tijdens gym en dan is het meestal chiller om gewoon te zitten keten op de bank. Als jij gym leuk vind is er verder toch geen probleem? Hopelijk snappen jongens het, doeiiii
Onnodige quote verwijderd
Hallo, ik heb bijvoorbeeld super veel pijn asn mn regels en als ik moet turnen doet het super veel pijn en ben ook bang dat ik ga doorlekken als tampon er bijvoorbeeld uitkomt bij een bepaalde oefening
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.