Skip to main content
Vraag

waar hoor ik bij?

• September 27, 2025
  • 3 reacties
  • 71 Bekeken

Bliksem
Forum|alt.badge.img

Hi 👋 

ik ben een meisje en draag vaak jongens kleding ik word vaak EMO genoemd omdat ik vaak zwarte kleding draag maar ik vind roze jurkjes ook leuk ! Dat is dus het ding mijn emo vrienden vinden het raar dat ik soms roze jurjes draag en mijn clean girl vrienden vinden het raar dat ik soms emo / jongens kleding draag maar ik vind het allebei heel erg leuk ! Maar ik heb soms het gevoel dat ik een ding moet kiezen een levens stijl het klinkt miss heel raar en onbegrijpelijk maar ik vind het toch lastig want ik wil bij een groep horen of na ja ik wil juist dat er geen groepjes zijn maar bij ons op school is dat heel erg. En dan heb ik altijd het gevoel dat als ik met de emo vriendin afspreek ik me EMO moet kleden en gedragen en anders om ook maar ik wil een tussen weg of een ding kiezen maar ik ja ik voel me een beetje in de war ofzo ?! Herkent iemand dit ook? Of ben ik de enige ? Moet ik een groep kiezen ? Laat het me weten ! 
xxx Bliksem ⚡️ 

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 27, 2025

Hey! Ik begrijp je dubbele gevoelens wel, maar ik denk wel, dat als zij echte vrienden zijn, ze jou zullen accepteren no matter what. Ik herken het wel. Ik ben een jongen die de kleding draagt waar ik op dat moment zin in heb en me goed in voel. En dat kan een camo of cargo broek zijn met stoer shirt ofzo maar ja, ik draag net zo makkelijk een spijker rokje met kniekousen en soms sieraden als ik me er toe voel. En eye liner etc.  En alle gevallen ben ik het, en mijn bff's kennen me zo en ze nemen me zoals ik ben :). Zou dat bij jou ook kunnen werken? Dat is voor jou en voor hun veel prettiger en jij hoeft niet telkens rekening te houden met hoe anderen vinden dat je er uit moet zien, maar alleen jij zelf. En natuurlijk misschien ook je evt geliefde. Dat is bij mij de enige die mij (soms) vertelt wat ik aan trek. Verder neemt iedereen me maar zoals ik ben 😉😎. Ik wens jou dat ook toe! Go for it! 💪😍

Liefs, Tover xxx

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 28, 2025

Ik denk dat iedereen wel een beetje anders is. En dat is helemaal OK. Je hoeft toch ook niet perse ergens bij te horen. Ik vind het juist mooi als mensen hun unieke zelf zijn. :) En echte vrienden zouden dat ook fijn moeten vinden neem ik aan.

xx liefs Wolf 🐺

Arclight22
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 28, 2025

Ik snap wat je bedoeld maar blijf vooral jezelf en pas je niet aan als anderen dat van jou vragen/verwachten