Girl Online hier,
Toen ik nog wat jonger was had ik een beste vrindin.Ik denk dat we dat allemaal wel hebben of gehad hebben. Ik praate met haar en speelde met haar. Maar opeens veranderde ze. Ze nam afstand en negeerde me. Ze had wel veel meer vrienden dan ik. Na lang getwijfeld te hebben nam ik ook afstand. Als de vriendschap langs 1 kant komt dan werkt het niet meer.Dus ik zocht naar andere mensen waar ik me goed bij voelde. In het begin dee ik gewoon mee met de groepsspelletjes. Maar na een tijdje kreeg ik wat vrienden een nieuwe beste vrindin. Ik focuste daarop en niet op men oude beste vriendin. Na lang amper te hebben gepraat kwam er nieuws ze ging verhuizen. En raad eens naar waar ? Ze kwam in dezelfde straat wonen als ik. Toch bleef er een grote afstand tussen ons. Maar na een jaar begonnen we weer te praten. Ik merkte dat ze nu niet veel vrienden meer had. En ja wat moest ik doen? We wandelde samen naar school want ja we moeste toch dezelfde richting uit. We klaarde alles uit. En nu ? Nu zijn we weer vrienden. Soms veranderd de situatie. En veranderd de persoon. Mis je je oude beste vrindin? Wil je weer contact? Mijn tip is te praten . Misschien vindt ze dat wel fijn!
Girl Online gaat offline😊