Skip to main content

Vriendschap beeindigen. En herbeginnen.

Girl online
Forum|alt.badge.img

Girl Online hier,

Toen ik nog wat jonger was had ik een beste vrindin.Ik denk dat we dat allemaal wel hebben of gehad hebben. Ik praate met haar en speelde met haar. Maar opeens veranderde ze. Ze nam afstand en negeerde me. Ze had wel veel meer vrienden dan ik. Na lang getwijfeld te hebben nam ik ook afstand. Als de vriendschap langs 1 kant komt dan werkt het niet meer.Dus ik zocht naar andere mensen waar ik me goed bij voelde. In het begin dee ik gewoon mee met de groepsspelletjes. Maar na een tijdje kreeg ik wat vrienden een nieuwe beste vrindin. Ik focuste daarop en niet op men oude beste vriendin. Na lang amper te hebben gepraat kwam er nieuws ze ging verhuizen. En raad eens naar waar ? Ze kwam in dezelfde straat wonen als ik. Toch bleef er een grote afstand tussen ons. Maar na een jaar begonnen we weer te praten. Ik merkte dat ze nu niet veel vrienden meer had. En ja wat moest ik doen? We wandelde samen naar school want ja we moeste toch dezelfde richting uit. We klaarde alles uit. En nu ? Nu zijn we weer vrienden. Soms veranderd de situatie. En veranderd de persoon. Mis je je oude beste vrindin? Wil je weer contact? Mijn tip is te praten . Misschien vindt ze dat wel fijn! 

Girl Online gaat offline😊

3 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2442 reacties
  • 11 maart 2025

Hey, een mooie verhaal met een goede tip! Bedankt hiervoor en veel plezier! 

Liefs, Tover xxx

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 195 reacties
  • 13 maart 2025

Klopt.

vriendschappen gaan en komen

ik ben zelf niet zo goed in vriendschappen houden, zeg maar als ze beetje doodbloeden , dan denk ik al snel: tsja…, jammer dan. Anderen (Mijn ouders…) zeggen dan vaak dat ik iets meer moeite moet doen maar ja…

Girl online
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 18 reacties
  • 13 maart 2025

Hey girl online hier,

@Puckmeisje  je moet moeite doen in een vriendschap het komt van 2 kanten. Maar je moet er ook niet onafhankelijk van worden. Het is balans vinden . Toch bedankt voor de reactie ​@Puckmeisje en ​@Tover01 . Ik vind het leuk om de reacties te lezen en te weten de dat mensen het lezen dat maakt me blij.

Girl online gaat met een big smile offline 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen