Hey lieve @anonymous23648
Zelf zit ik met hetzelfde probleem. Dus ik weet het niet zo goed. Maar wees jezelf!
Liefs Feline
Hallo,
Dat is alweer bijna 3 jaar geleden, maar...
Ik ging dus naast wat mensen zitten en kijken of we dezelfde interesses hadden door te praten en zo heb ik nu dus een geweldige en behulpzame vriendengroep in de 3e klas . Ik hoop dat dit je een beetje helpt.
Liefs,
justGhast
Hey! Als ik je verhaal zo lees is het misschien goed om bij mensen te gaan zitten die ook niet zo opvallend doen, die rust uitstralen. Bij de wat stillere mensen. Want die zijn vaak juist erg aardig en bescheiden, en zullen ook beter begrijpen hoe jij je voelt. En ook niet raar vinden dat je wat verlegen over komt. Je zult zien dat er zeker mensen zijn die precies hetzelfde voelen als jij en dan heb je al een mooie klik. Goed observeren dus en dan rustig contact maken. Je bent zeker niet de enige die dit zo voelt, let maar op
Liefs, Tover xxx
Hey hey!
Stap lekker op iemand af die je aardig lijkt! Ze eten je heus niet op hoor. Ik vroeg aan een meisje bij de inauguratie( Soort van introductiedag waarin je officieel een leerling wordt van de school zelf) waar haar rokje vandaan kwam, omdat het super leuk eruit zag xd. En daarna raakte we in gesprek ( over welke winkels we echt toppertjes vinden, over rokjes, jurkjes, Anne Fleur style :P) , ze is echt een lieverd:). Helaas kwamen we niet bij elkaar in de klas maar ze is alsnog een hele lieve vriendin van me!
Knuffels xxx Banaantjeeee
heeyyy
ik zat dit jaar ook met het zelfde probleem, maar ik zou gewoon jezelf zijn en als je een paar gezellige mensen ziet in je klas. ga gewoon naar ze toe en vraag wat ze bijvoorbeeld van jullie klas vinden of wat jullie van die activiteiten op school vind, ik ben zelf ook naast allemaal jongens gezet en soms maken ze een opmerking over me maar het doet me niet zo veel. veel succes en plezier!
xoxo @secretlife_ofme
Hey! Als ik je verhaal zo lees is het misschien goed om bij mensen te gaan zitten die ook niet zo opvallend doen, die rust uitstralen. Bij de wat stillere mensen. Want die zijn vaak juist erg aardig en bescheiden, en zullen ook beter begrijpen hoe jij je voelt. En ook niet raar vinden dat je wat verlegen over komt. Je zult zien dat er zeker mensen zijn die precies hetzelfde voelen als jij en dan heb je al een mooie klik. Goed observeren dus en dan rustig contact maken. Je bent zeker niet de enige die dit zo voelt, let maar op
Liefs, Tover xxx
Ik heb de afgelopen weken echt super vaak aan je reactie gedacht! Ik ging eerst met een meisje om (ongeveer eerste week en tweede week) die nou niet perse zo stil was, ze was namelijk meteen de populairste. Ze heeft nu inmiddels een 3e vriendin (helaas mijn BFF, waarmee de band langzamerhand minder word) met wie ze veel optrekt in 4 (?) weken tijd.
Nu heb ik 2 hele fijne vriendinnen die me beter begrijpen dan zij. En de gesprekken met hun zijn ook niet zo oppervlakkig.
Dankje hiervoor :)
Liefs Feline
Hey @Feline dat is echt mooi om te lezen fijn dat het zo ging, en dankjewel voor het compliment 🤭 echt super dat je nu zulke fijne besties hebt!
Liefs, Tover xxx