Skip to main content
Vraag

vriend neemt de hint niet

  • 10 July 2024
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

hoii, ik ben dus vrienden met deze jongen. We zijn ongeveer 2 jaar vrienden, aan het begin was het allemaal gwn leuk en gezellig. Het was een goeie vriendschap, maar de laatste tijd merk ik dat hij eigenlijk niet zo een goeie vriend is, ik ga niet in alle details maar hij praat slecht over veel van zn vrienden, en over hoe lelijk ze zijn (meiden vrienden btw), maar ik ben dan waarschijnlijk geen uitzondering, ook zegt hij dat ik lelijk ben tegen mijn gezicht en voor vrienden. maar daarbuiten is hij echt een goeie vriend, ik had hem verteld dat ik niet zoveel meer met hem om wil gaan maar nu doet hij juist meer zijn best in de vriendschap (dit klinkt misschien goed, maar het is veel te laat, en daarvoor hadden we 2 maanden lang ruzie en hij negeerde mij volledig en werdt boos over alles, en dit waren neit 1 of 2 ruzies dit was 2 maanden lang) en nu gaat hij helemaal aardig doen. Punt is, wat moet ik tegen hem zeggen zodat hij begrijpt dat ik minder met hem om wil gaan? help!!

1 reactie

Reputatie 7
Badge +8

Heyy lieve @ananasiscool, Lijkt me echt rot! Ik denk dat de beste is om eerlijk te zijn en duidelijk aan te geven dat je afstand wilt nemen van de vriendschap. Probeer het niet op whatsapp te doen trouwens! Op whatsapp kan je dingen vaker anders opvatten! Vertel hem de redenen waarom je wat afstand wilt nemen en het komt goed:)

Liefs xxx Banaantje <3

Reageer