Skip to main content

hey dit is mijn eerst vragenlijst ik hoop dat jullie hem leuk vinden 

  1. Hoe oud ben je?:
  2.  Geslacht?:
  3.  (deze vraag is verwijderd door de Kindertelefoon wegens regel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.).
  4. Zit je nog op de middelbare of doe je wat anders?:
  5. Als je op de middelbare zit zit je dan in de onderbouw of bovenbouw?:
  6. Wat vind je het stomst aan school?:
  7. Wat is je favoriete vak?:
  8. Voel je je comfortabel op school?:
  9. Heb je veel vrienden?:
  10. Zo ja hoeveel?:
  11. Wat vind je het leukst aan school?:
  12. Hou je je aan de schoolregels? (eerlijk zeggen):
  13. Wat is het stoutste wat je op school hebt gedaan?:
  14. Wat is je hoogste cijfer dit jaar?:
  15. Wat is je laagste cijfer dit jaar?:
  16. Gebruikt jullie school magister?:
  17. wat vinden jullie van het telefoonverbod op school?:
  18. Ben je ooit gepakt terwijl je wat deed wat niet mocht op school?:
  19. Vinden jullie deze vragenlijst leuk?:
  20. Wat kan ik vervolgens beter doen?:                                                                                                                                                           Veder bedankt voor het invullen van de vragenlijst!

Hey! Leuk dat je er ook echt 1 hebt gemaakt! Ik vul in! 

1.Hoe oud ben je?: 13

 2.Geslacht?: jongen 

 3.(deze vraag is verwijderd door de Kindertelefoon wegens regel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.). Oké 

4.Zit je nog op de middelbare of doe je wat anders?: ja middelbare xd

5.Als je op de middelbare zit zit je dan in de onderbouw of bovenbouw?: brugklas, onder dus ;) 

6.Wat vind je het stomst aan school?: soms de hoeveelheid huiswerk en vervelende brutale lui (gelukkig een minderheid)

7.Wat is je favoriete vak?: gs en bio nu 

8.Voel je je comfortabel op school?: ja hoor:)

9.Heb je veel vrienden?: ja in elk geval een leuke groep

10.Zo ja hoeveel?:   10. 

11. Wat vind je het leukst aan school?: als ik naar huis fiets en denk van hé ik heb echt wat opgestoken. En de verschillende mensen en hun eigen verhalen.

12. Hou je je aan de schoolregels? (eerlijk zeggen): ja doe ik.  Graag zelfs. 

13.Wat is het stoutste wat je op school hebt gedaan?: op deze school hooguit een keer te hard lachen of even doorpraten als het stil moest zijn. Op mn basisschool was ik een lastig ventje (zie mn topic als je meer wilt weten ☺️

Wat is je hoogste cijfer dit jaar?:  9.8

Wat is je laagste cijfer dit jaar?: 5.6

Gebruikt jullie school magister?:  elo 

wat vinden jullie van het telefoonverbod op school?: vind ik helemaal prima ! 

Ben je ooit gepakt terwijl je wat deed wat niet mocht op school?: op de basisschool wel, op deze nooit iets gedaan 🙂

Vinden jullie deze vragenlijst leuk?: ja zeker! 

Wat kan ik vervolgens beter doen? Er nog 1 maken 😉♥️

Liefs Tover xxx


hey dit is mijn eerst vragenlijst ik hoop dat jullie hem leuk vinden.  Vast wel 😉

  1. Hoe oud ben je?: 14
  2.  Geslacht?:  jongen
  3.  (deze vraag is verwijderd door de Kindertelefoon wegens regel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.). 
  4. Zit je nog op de middelbare of doe je wat anders?: ik zit op een middelbare school.
  5. Als je op de middelbare zit zit je dan in de onderbouw of bovenbouw?:  onderbouw want het is de 3e vwo. 
  6. Wat vind je het stomst aan school?: als je veel schrijfwerk mee krijgt of toetsen waar vragen in staan die je al lang hebt behandeld. 
  7. Wat is je favoriete vak?: AK, bio  en tegenwoordig vind ik duits ook interessant.
  8. Voel je je comfortabel op school?: ja hoor ik heb een leuke klas.
  9. Heb je veel vrienden?: ja ben ik blij mee! 
  10. Zo ja hoeveel?:  5 heel dikke besties en in totaal 12 ook uit de buurt bijv 
  11. Wat vind je het leukst aan school?: sommige lessen en docenten zijn echt goed. Leuke sfeer.
  12. Hou je je aan de schoolregels? (eerlijk zeggen): ja 98% wel denk ik 
  13. Wat is het stoutste wat je op school hebt gedaan?: op een alarmknop drukken en een alarmsysteem in werking brengen terwijl ik dacht dat het een oud systeem was dat niks meer deed ☺️😁
  14. Wat is je hoogste cijfer dit jaar?:  9,1 
  15. Wat is je laagste cijfer dit jaar?: 4,7 
  16. Gebruikt jullie school magister?: ik denk bijna iedereen wel 
  17. wat vinden jullie van het telefoonverbod op school?: goed! Bevalt me eig best. Mensen praten weer met elkaar.
  18. Ben je ooit gepakt terwijl je wat deed wat niet mocht op school?: Jawel. Niet voor heel erge dingen. Kreeg ook wel straf dan. Maar niet echt vaak hoor .ik ben wel netjes.
  19. Vinden jullie deze vragenlijst leuk?: ja leuk dat je het maakt! Doe je goed! 
  20. Wat kan ik vervolgens beter doen?:  je doet het al goed hoor!                                                                                                                                                           Veder bedankt voor het invullen van de vragenlijst! Graag gedaan! 

Groetjes liefs Tartan X 


hey dit is mijn eerst vragenlijst ik hoop dat jullie hem leuk vinden 

  1. Hoe oud ben je?: 15
  2.  Geslacht?: jongen 
  3.  (deze vraag is verwijderd door de Kindertelefoon wegens regel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.).
  4. Zit je nog op de middelbare of doe je wat anders?: middelbare 
  5. Als je op de middelbare zit zit je dan in de onderbouw of bovenbouw?: onderbouw 
  6. Wat vind je het stomst aan school?: de klas
  7. Wat is je favoriete vak?: Nederlands, door de docent 😊
  8. Voel je je comfortabel op school?: Wel oké, mijn klas is niet zo leuk maar ze vallen mij gelukkig niet lastig.
  9. Heb je veel vrienden?: op school niet, buiten school 1 irl en een paar online 
  10. Zo ja hoeveel?: 0 op school, iets van 5 daar buiten.
  11. Wat vind je het leukst aan school?: als er aardige mensen zijn dat, maar dat is nu niet zo, dus eig niks nu...
  12. Hou je je aan de schoolregels? (eerlijk zeggen): ja hoor
  13. Wat is het stoutste wat je op school hebt gedaan?: uhm eigenlijk niks☺️
  14. Wat is je hoogste cijfer dit jaar?:-
  15. Wat is je laagste cijfer dit jaar?:-
  16. Gebruikt jullie school magister?: Nee, mijn school is daarin best wel ouderwets, alles word gwn op het bord geschreven en je moet het zelf in je agenda schrijven 😁 maar omdat ik pas net weer naar school ga hoef ik gelukkig nog geen huiswerk en toetsen te maken. 🙂 En ja ook een rooster op papier wat niet altijd helemaal klopt dus dan een beetje chaotisch, je moet het dan aan een docent vragen die het ook niet weet😬 Dat zou wel beter kunnen als ik er zo over nadenk, als er gwn een bord komt te hangen waar elke docent de wijzigingen opschrijft is het wat minder chaotisch. 
  17. wat vinden jullie van het telefoonverbod op school?: hebben we niet, het is speciaal onderwijs en daar geld het nu niet voor...
  18. Ben je ooit gepakt terwijl je wat deed wat niet mocht op school?: nee hoor😊
  19. Vinden jullie deze vragenlijst leuk?: ja😊
  20. Wat kan ik vervolgens beter doen?: nee dit is prima zo!                                                                                                                                                         Veder bedankt voor het invullen van de vragenlijst!

 


Hoi :-) 

  1. Hoe oud ben je?: 14 en ben dit jaar al jarig geweest 
  2.  Geslacht?: meisje maar ik voel mij niet een meisje 
  3.  (deze vraag is verwijderd door de Kindertelefoon wegens regel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.). Oke 
  4. Zit je nog op de middelbare of doe je wat anders?: ik zit op de middelbare 
  5. Als je op de middelbare zit zit je dan in de onderbouw of bovenbouw?: nu nog in de tweede maar volgend jaar de bovenbouw dus 
  6. Wat vind je het stomst aan school?: de lange lessen 
  7. Wat is je favoriete vak?: wiskunde 
  8. Voel je je comfortabel op school?: nope
  9. Heb je veel vrienden?: ja en nee; ik heb wel vrienden maar ze lachen me uit en pesten me dus nee eig niet 
  10. Zo ja hoeveel?: vier; drie meisjes en een jongen 
  11. Wat vind je het leukst aan school?: de wiskunde lessen (ik weet hoe nerdy dit klinkt)
  12. Hou je je aan de schoolregels? (eerlijk zeggen): ja 
  13. Wat is het stoutste wat je op school hebt gedaan?: ik heb tegen mijn natuurkunde docent gescholden 
  14. Wat is je hoogste cijfer dit jaar?: meerdere 10en voor Frans en Nederlands maar ik ben het meest trots op mijn 9.4 voor wiskunde 
  15. Wat is je laagste cijfer dit jaar?: een 4.2 voor techniek haha
  16. Gebruikt jullie school magister?: nee maar wel som 
  17. wat vinden jullie van het telefoonverbod op school?: echt stom want niemand volgt het toch 
  18. Ben je ooit gepakt terwijl je wat deed wat niet mocht op school?: nee 
  19. Vinden jullie deze vragenlijst leuk?: ja hoor 
  20. Wat kan ik vervolgens beter doen?:   Ik vond het eig een prima vragenlijst 🙂                          

leuk om te zien dat de vragenlijst positief word ontvangen!

hebben jullie nog ideeën over andere categorieën voor vragenlijsten laat het me weten!


  1. Hoe oud ben je?: 13
  2.  Geslacht?: Jongen
  3.  (deze vraag is verwijderd door de Kindertelefoon wegens regel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.).
  4. Zit je nog op de middelbare of doe je wat anders?: Middelbare
  5. Als je op de middelbare zit zit je dan in de onderbouw of bovenbouw?: Onderbouw
  6. Wat vind je het stomst aan school?: De roosters waarvan niks klopt
  7. Wat is je favoriete vak?: Frans/Latijn
  8. Voel je je comfortabel op school?: Ja
  9. Heb je veel vrienden?: Best wel
  10. Zo ja hoeveel?: Veel
  11. Wat vind je het leukst aan school?: Je hebt iets te doen
  12. Hou je je aan de schoolregels? (eerlijk zeggen): Qua schelden, nee
  13. Wat is het stoutste wat je op school hebt gedaan?: Zo'n kind uitschelden
  14. Wat is je hoogste cijfer dit jaar?: 10
  15. Wat is je laagste cijfer dit jaar?: 2 voor Nederlands woordenschat SO en een geschiedenisproject :(
  16. Gebruikt jullie school magister?: Ja
  17. wat vinden jullie van het telefoonverbod op school?: N.v.t.
  18. Ben je ooit gepakt terwijl je wat deed wat niet mocht op school?: Ja
  19. Vinden jullie deze vragenlijst leuk?: Ja
  20. Wat kan ik vervolgens beter doen?: Is gwn een goede vragenlijst hoor!                                                                                                                                        Verder bedankt voor het invullen van de vragenlijst! You're welcome! <3

hey dit is mijn eerst vragenlijst ik hoop dat jullie hem leuk vinden 

  1. Hoe oud ben je?: 14
  2.  Geslacht?: Meisje
  3.  (deze vraag is verwijderd door de Kindertelefoon wegens regel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.).
  4. Zit je nog op de middelbare of doe je wat anders?: Middelbare Havo
  5. Als je op de middelbare zit zit je dan in de onderbouw of bovenbouw?: Onderbouw havo 2
  6. Wat vind je het stomst aan school?: Gym en proefwerken
  7. Wat is je favoriete vak?: Biologie of frans of duits of tekenen of geschiedenis of wiskunde. Wiskunde en geschiedenis door de docenten die ik nu had.
  8. Voel je je comfortabel op school?: niet altijd 
  9. Heb je veel vrienden?: het zijn er genoeg ik weet niet of het er veel zijn, maar het zijn er voor mij genoeg.
  10. Zo ja hoeveel?: in mijn klas 2 en voor de rest nog een stuk of 3 of 4.
  11. Wat vind je het leukst aan school?: Je leert nieuwe dingen en je hebt mensen die je begrijpen
  12. Hou je je aan de schoolregels? (eerlijk zeggen): Ja, altijd.
  13. Wat is het stoutste wat je op school hebt gedaan?: voor de bel ging naar de les gelopen. (Geen straf voor gekregen.)
  14. Wat is je hoogste cijfer dit jaar?: 10
  15. Wat is je laagste cijfer dit jaar?: 3.0
  16. Gebruikt jullie school magister?: Ja
  17. wat vinden jullie van het telefoonverbod op school?: Ik heb er geen last van want wij hebben nog steeds de telefoontas.
  18. Ben je ooit gepakt terwijl je wat deed wat niet mocht op school?:  Alleen een waarschuwing verder niks
  19. Vinden jullie deze vragenlijst leuk?: Ja!!!
  20. Wat kan ik vervolgens beter doen?:  Meer vragenlijsten maken. 💕                                                                                                                                                         Veder bedankt voor het invullen van de vragenlijst!

Ik heb hem ingevuld.

Liefs,

EmmakokfanEva.


hey dit is mijn eerst vragenlijst ik hoop dat jullie hem leuk vinden 

  1. Hoe oud ben je?: 12
  2.  Geslacht?: jongen
  3.  (deze vraag is verwijderd door de Kindertelefoon wegens regel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.).
  4. Zit je nog op de middelbare of doe je wat anders?: Ik ga naar de middelbare school 
  5. Als je op de middelbare zit zit je dan in de onderbouw of bovenbouw?: onderbouw denk ik
  6. Wat vind je het stomst aan school?: nu Dictee 
  7. Wat is je favoriete vak?: gym
  8. Voel je je comfortabel op school?: ja hoor
  9. Heb je veel vrienden?: ja
  10. Zo ja hoeveel?: 3-4
  11. Wat vind je het leukst aan school?: gym 
  12. Hou je je aan de schoolregels? (eerlijk zeggen): prima, maar ik ren wel door de school 
  13. Wat is het stoutste wat je op school hebt gedaan?: iets stiekem meenemen. Heb het wel weer terug gebracht 
  14. Wat is je hoogste cijfer dit jaar?: 9 😬
  15. Wat is je laagste cijfer dit jaar?:  0🫢
  16. Gebruikt jullie school magister?: Gaan we doen
  17. wat vinden jullie van het telefoonverbod op school?: prima, maar ik wil wel af en toe een berichtje sturen 
  18. Ben je ooit gepakt terwijl je wat deed wat niet mocht op school?: nee
  19. Vinden jullie deze vragenlijst leuk?: ja 
  20. Wat kan ik vervolgens beter doen?:           heb niet zoveel                                                                                                                                                Veder bedankt voor het invullen van de vragenlijst!
  21. Groetjes mij@Anoniemxv 

 


hey dit is mijn eerst vragenlijst ik hoop dat jullie hem leuk vinden 

  1. Hoe oud ben je?: 14
  2.  Geslacht?: Man
  3.  (deze vraag is verwijderd door de Kindertelefoon wegens regel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.).
  4. Zit je nog op de middelbare of doe je wat anders?: Nog op VO
  5. Als je op de middelbare zit zit je dan in de onderbouw of bovenbouw?: Onderbouw
  6. Wat vind je het stomst aan school?: Lange dagen
  7. Wat is je favoriete vak?: Nederlands
  8. Voel je je comfortabel op school?: Ja
  9. Heb je veel vrienden?: Ja
  10. Zo ja hoeveel?: 20
  11. Wat vind je het leukst aan school?: De docenten
  12. Hou je je aan de schoolregels? (eerlijk zeggen): Nee
  13. Wat is het stoutste wat je op school hebt gedaan?: idk
  14. Wat is je hoogste cijfer dit jaar?: 9,4
  15. Wat is je laagste cijfer dit jaar?: 4,8
  16. Gebruikt jullie school magister?: Nee
  17. wat vinden jullie van het telefoonverbod op school?: Stom
  18. Ben je ooit gepakt terwijl je wat deed wat niet mocht op school?: Nee
  19. Vinden jullie deze vragenlijst leuk?: Nee
  20. Wat kan ik vervolgens beter doen?:         Ja                                                                                                                                                  Veder bedankt voor het invullen van de vragenlijst!

 


Reageer