Skip to main content

Hoi! Ik ben (mijn nickname zegt het al) een meisje, 12 jaar, en nieuwschierig naar vanalles en nog wat. Ik heb een vraagje: als je luiers overdag draagt, en dan bijvoorbeeld op school moet gymmen, hoe kleed je je dan om en wat voor soort broeken draag je dan? Vind het niet raar hoor gewoon nieuwschierig. 😄 Alvast bedankt voor het antwoorden!

Niemand wil antwoorden?? :((

Hey,

Alvast 1 ding, je topic staat er pas een dag op, sommige moeten weken wachten op een reactie en sommige krijgen helemaal geen reactie, dus geduld!

Ik heb daar 0 verstand van, maar ik denk dat je gewone kleren draagt; en omkleed in de wc.

Zoiets zal het wel zijn!

Ajuus!

Ik ken niemand die luiers draagt naar school en volgens mij doet niemand dat ook. Ik denk als je gym hebt dat je dan maar geen luier op die dag draagt?

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Oh ik gym gewoon in een simpel shirtje met m’n luier eronder (geen broek aan dus)

Is dat echt

Hey ik ben ook  een meisje 12en ik heb dat wel dat luiers draag. maar op mijn school weten ze dat maar ik dus met nog 2 meisjes een aparte kleedkamer en juf help altijd. en ik draag normaal jogging broeken dan zie ze.l het niet. iedereen weet dat ik draag maar ik vind dat het niet geven te zien.

Geen luier. En na het gymmen weer aan doen 

Ik draag drynites dus die vallen niet zo erg op alleen als je goed kijkt door me onderbroek dus niemand ziet het eigelijk maar de vorige keer zag een meisje het wel en zei er iets van omdat ik al 2 keer had geplast toen

Ik krijg zelf altijd in een aparte kamer voor gym een schone luier dan gewoon normale sportkleding 

Ik draag geen luiers!!

Ik zit op een aparte school waar bijna iedereen in de klas luiers draagt dus eigenlijk kleed iedereen om in dezelfde kleedkamer in de kleedkamer hebben wij een verschoon tafel staan en iedereen die een luier draagt moet verplicht verschoond worden en dan krijgen ze een gym luier aan 

Ik heb wel een paar keer gevraagd of ik een gym luier aan mocht en eig was het best wel lekker om verschoond te worden door je eigen docent dus ik denk dat ik het vaker ga doen en je kan gewoon tijdens het gymen plasen en poepen eigenlijk best fijn. 

Maar ja dus ik heb bijna iedereen in mijn klas naakt gezien omdat in onze kleed kamer een grote verschoon tafel staat en iedereen kan dat zien ik en 3 andere vrienden dragen. Geen luier maar bij ons op school mag je kiezen om voor elke les verschoond te worden mis ga ik dat ook doen want bijna iedereen op school doet dat behalve in onze klas ik en 3 vrienden dus eig best chil.

Ik draag geen luiers!!

Ik zit op een aparte school waar bijna iedereen in de klas luiers draagt dus eigenlijk kleed iedereen om in dezelfde kleedkamer in de kleedkamer hebben wij een verschoon tafel staan en iedereen die een luier draagt moet verplicht verschoond worden en dan krijgen ze een gym luier aan 

Ik heb wel een paar keer gevraagd of ik een gym luier aan mocht en eig was het best wel lekker om verschoond te worden door je eigen docent dus ik denk dat ik het vaker ga doen en je kan gewoon tijdens het gymen plasen en poepen eigenlijk best fijn. 

Maar ja dus ik heb bijna iedereen in mijn klas naakt gezien omdat in onze kleed kamer een grote verschoon tafel staat en iedereen kan dat zien ik en 3 andere vrienden dragen. Geen luier maar bij ons op school mag je kiezen om voor elke les verschoond te worden mis ga ik dat ook doen want bijna iedereen op school doet dat behalve in onze klas ik en 3 vrienden dus eig best chil.

Hoi ***De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 3. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.

heb last van mijn darmen en daarom moet ik luiers dragen. Ik vind het niet fijn als ik de enige ben  in mijn klas. Ik vind luiers wel lekker zitten dus ik ben benieuwd welke school dat is  

Reageer