Skip to main content

Haihai, 

 

Een paar dagen geleden had ik een topic gemaakt over dat ik zou beginnen met school en dat ik zenuwachtig was om nieuwe vrienden te maken maar dat is uiteindelijk goed gekomen. Ik ben bevriend geraakt met een meisje en we kunnen het goed met elkaar vinden. We noemen haar lena. Dus lena wil morgen, omdat we een pauze hebben van een paar uur lang, naar haar moeders huis die een paar minuten van school vandaan staat. Ze zei dat we dan daar kunnen chillen en ik wil ook heel graag maaarrrr ik ben ergens ook bang omdat ik vroeger nieuws had gehoort dat een meisje ook bij haar jarelange vriendins huis is gebleven na school en ze toen werd vermoord door haar vriendin en der vriendins moeder... en ik ken lena pas 2 dagen.... ook kan ik het niet zeggen tegen mn moeder omdat ze niet wilt dat ik bij een vriendins huis gaat tenzij ze de moeder persoonlijk kent en er geen man is in huis. Maar lena heeft ook een broer…

 

Mischien overdrijf ik maar ik vertrouw lena wel natuurlijk. 

 

Mvg anonym

Hey,

Gewoon op je gevoel letten.

maar vaak worden zulke verhalen vaak verteld om mensen bang te maken.

maar doe waar je goed bij voelt.

maar veel succes

kan je,laten weten hoe het gegaan is

 


haii thx voor je reactiee

 

t is nie meer doorgegaan ahah mr ik ken haar nu beter en vertrouw haar, dus als ze me ooit wel echt meeneemt naar haar huis zal ik t wel durvee

 

xoxo


Reageer