Vraag

voel me schuldig naar A, F, E, J, T, M en S

  • 8 November 2022
  • 0 reacties
  • 27 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9

Hi het gaat niet goed met mij en dat heb je misschien wel in vorige topics gelezen en dat ik aan zelfmoord denk en wil plegen en dat ik geen vrienden heb echt tot deze week dan want ik snij me vaak me een geodriehoek maar altijd keken me klas genoten er naar en deden ze niks soms zei ééntje dat moet je niet doen maar ik luisterde nooit ik had paar stukjes van mijn geodriehoek en ik zat er met een te snijden vorige week tijdens de lessen en ik zit in een vast tafel groepje met 3 meiden die vriendinnen van elkaar zijn ik noem ze

S

M

en paar andere vriendinnen van hun 

F

E

J

T

dus A had een nieuwe geodriehoek gekocht en aan mij gegeven dat vond ik aardig en ik voelde me slecht omdat ik altijd slecht voel en dood wil en zij doet net als F, E, J, T, M en S aardig tegen mij en moest huilen A, S en M namen mij mee naar het toilet en vroegen wat er was ik zei dat ik dat niet kon en ze zeiden dat ik hun wanneer dan ook kan vertellen wat er is ook hebben ze me weggegooid en ze probeerde me op te vrolijke na ongeveer een half uur gingen wij terug naar de klas en gingen naar de klas en hadden we de rest van de school dag gezellig vandaag moest ik weer huilen omdat ik een 4,5 voor wiskunde en toen probeerde ik mezelf weer te snijden heb gehaald toen ging S met mij naar het toilet toe en gingen we kletsen en gaf S me een vriendschap armband je en gingen we naar klas het laatste uur had ik handvaardigheid en de van de docent mocht je zitten waar je wilt toen ging A, F, E, J, T, M en S bij elkaar zitten ik ging alleen toen vroegen ze of ik bij hun wou zitten ik zei nee omdat het anders te druk werd toen vonden ze zo zielig voor me ze gingen bij me zitten met zijn allen en het was gezellig ik heb nu een schuld gevoel dat ik niet echt gezellig kan dan omdat het slecht gaat en hun alsnog aardig doen ik vind dat trouwens heel lief heeft iemand tips 

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer