Skip to main content
Vraag

Vieze leraar, wat moet ik nu doen?

• March 31, 2026
  • 3 reacties
  • 34 Bekeken

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2

Hii!, Ik had dus vandaag praktijk op school. Ik was aan het praten met een vriendin, die "rare" docent pakt me heel hard bij mijn middel en mijn schouder en zegt heel hard en knarsentandend "GA VERDER" en duwt hij me met z'n knie naar voren wat allemaal best wel snel ging, waar ik dus van schrok, die vriendin heeft het niet allemaal gezien maar wel gehoord dus heb ik het uitgelegd aan haar, maar ik ben best bang dat die docent weer iets gaat doen

Oh ja, en toen hij boos weg liep zei hij ook iets van "*kon ik niet goed horen* tussen je benen" echt super raar, dat had mijn beste vriendin dus ook gehoord, kan iemand me helpen, de coördinator en mentor doen niks!!

3 reacties

ga naar je mentor of iemand die je vetrouwd en als die het niet gelofen zorg dan dat je bestie filmt de volgende keer dat het gebeurt

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • March 31, 2026

Die laatste zin onderin :(

Chiaraaaaxx
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • April 3, 2026

Hey

Wat vervelend en naar dat dit gebeurd is zeg, Ik denk dat je het beste naar een van je ouders of een vertrouwenspersoon kan gaan en het dan tegen hun zeggen zodat hun wat tegen school kunnen zeggen want dit is natuurlijk niet oké en heel raar dat je mentor en coördinator er ook niks aan doet?