Vervelende rol bij Musical!!! En Algemeen vervelende rollen.

  • 3 May 2024
  • 2 reacties
  • 28 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hoi! Ik heb een stome rol gekregen bij de musical die ik helemaal niet wilde, maar m’n juf zegt dat het wel gaat passen bij mij, maar dat vind ik niet. Ik heb een rol die originaal meidenrol is, maar we moesten sommige rollen veranderen in jongens rollen, omdat meer jongens bij m’n klas zijn dat vind ik ook niet erg, maar ik vind de rol algemeen stom. De rol is genaamd Rita Rugrecht. Het is een gids die rondleidt door de natuur.

 

Ik houd van natuur, maar het is niet mijn type. Het personage is heel boze persoon die ook heel veel lacht en ik kan niet boos acteren en ik kan ook lach niet acteren.Ik denk dat de juf die rol heeft gekozen, omdat ik van natuur houd, maar het personage past niet bij mij.

 

Maar ik vond andere rollen ook stom. Elke rol moet heel veel humor hebben en dat heb ik nie en er zijn veel rollen die ook solo zingen of dansen moeten. 

 

Ik kan helaas niks aan doen, want de juf gaat alsnog nee zeggen :(.  

(Sorry als ik iets verkeerd heb geschreven ik ben niet Nederlands ik woon wel al heel lang hier)

 

Tekst is aangepast door De Kindertelefoon ivm behoud van anonimiteit


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey!  Het punt met acteren is  dat je soms ook dingen moet spelen die je minder leuk vind denk ik. Ik denk  dat je je over je tegenzin over die rol heen moet zetten, en jezelf een “swing”geven, en dan denken: oké, ik ga deze rol gewoon helemaal top spelen!  Zet jezelf in een stand dat je eerst doet alsof je je rol toch leuk  vind en ga hem  helemaal geweldig spelen. Je zult zien dat je er dan toch plezier in gaat krijgen.  Al was het maar om  te laten zien dat je no matter what een rol serieus neemt en het kunt! :)  Dat zal iedereen des te meer waarderen, dat je je daar over heen hebt gezet en de rol zo hebt ingevuld.  Doen hoor ! Succes! 😎😍

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb dit op dit moment ook, maar ik heb er toch iets leuks van gemaakt door te zorgen dat het net iets anders verloopt dan hoe het zou worden. En iedereen vind dit gewoon prima 

Groetjes mij @Anoniemxv 

Reageer