Vraag

vervelende leraar

  • 19 October 2019
  • 1 reactie
  • 46 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi,

Ik heb een leraar die m'n heel erg in de gaten houdt. We moeten tijdens dat vak Engels praten en aangezien ik daar niet zo goed in ben is dat best lastig. Hiervan weet hij af omdat ik pas iets moest vragen maar dat niet lukte omdat het in het Engels moest. Hij vroeg toen of ik even mee wou komen naar de gang. Hier vroeg hij hoe dat kwam en zo'n heel verhaal. Uiteindelijk mocht ik het gewoon in het Nederlands vragen toen. Nu moet ik het gewoon weer in het Engels doen. Hij is er ook achter gekomen dat ik heel snel gestrest raak en dat ik denk dat het niet lukt. Elke keer nu als ik naar hem kijk, kijkt hij ook de andere kant op.

Ook is het een beetje vreemd dat ik juist hele hoge cijfers terug krijg van hem. Maar ja.

Wie heeft er tips hiervoor?


1 reactie

Hey,

 

Je krijgt in ieder geval goede cijfers, dus daar kun je wel blij mee zijn, maar als je een vraag wil stellen, moet dat in het Engels. Bij mij op school moest dat vroeger ook, maar dat vonden we eigenlijk een beetje kinderachtig. Zou je niet aan iemand anders, bijvoorbeeld je buurman/-vrouw, vragen hoe jouw vraag in het Engels gevraagd zal worden?

Als hij telkens de andere kant op kijkt, bedoel je dan dat hij de hele tijd naar jou kijkt, totdat jij naar hem kijkt? Ik snap dat je het niet fijn vindt als een leraar de hele tijd naar je kijkt. Je kunt er met je mentor over praten of met je vrienden of ouders.

 

Groetjes,

Geen_Naam

 

 

Reageer