vervelende jongens/verhaal kwijt

  • 26 April 2024
  • 8 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Ooit waren er vervelende jongens in de 1ste. Ik fietste langs hun en ze zeiden hoi tegen mij, ik zei hoi terug maar ze hoorden het niet en gingen zo van: “HIJ ZEGT HOI TEGEN JE”

Even later op die dag zei ik sorry tegen ze, sorry dat ik geen hoi zei.

Heel later zei 1 van ze “Je bent sorry voor dat je leeft”. Ook al troostte 1 van mijn vrienden van toen mij, het zit me niet lekker.

Dit zit me soms nog steeds achterna, ik vind het een stelletje vreselijke k-t jongens. Hun leidertje is bang als hij alleen is.
 

Ik heb al vreselijke gedachtes gehad om mezelf vreselijke dingen aan te doen, maar ik heb ook zo’n periode door dat gehad waar ik de hele tijd zei zo van “waarom besta ik?” “Sorry dat ik besta” “sorry dat im leef”. 

Wou gewoon even mijn verhaal kwijt.


8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, kinderachtige ventjes zo te lezen. Ze doen stoer tegenover elkaar en zeggen dan zulke domme dingen. Ik heb ook wel zulke lui op school en het beste is negeren en ze aankijken alsof je iets vies ziet liggen, althans zo heb ik er wel eens op gereageerd. Soms vinden mensjes het blijkbaar leuk om anderen te kwetsen, ik heb dat ook wel eens ervaren. Het naarste is, zij hebben eventjes hun domme lol , zijn dat allang weer vergeten en jij (en ik) zitten/zaten ermee. Als je dat goed door laat dringen tot jezelf dan gooi je daarna figuurlijk die nare gedachten weg en gun je hun die ongein niet 😉💪. Besef vooral ook dat jij 'boven ze staat' qua niveau alleen al doordat je dit soort belachelijke dingen niet doet. En daarmee heb je het instrument om die gedachten weg te halen 😍 

Groetjes liefs Tartan X 

Reputatie 7
Badge +5

@Tartan14 

Het is gewoon moeilijk om weg te zetten. Maar ik ga het proberen, bedankt!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, dat ben ik met je eens.  Vind ik ook wel. Maar ik wil het graag en gunde hun geen lol dat ik er mee blijf zitten 😉 Maar iig veel succes, ik hoop dat je het uit kunt “gummen” 😎

 

Reputatie 3
Badge

Hoi @Lucienne

 

Wat super knap dat je je verhaal hebt gedaan op het forum! Het lijkt me een vervelende situatie die je hebt meegemaakt. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning met die vervelende gedachten over jezelf contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

Groetjes,

Laura van De Kindertelefoon 

Reputatie 7
Badge +17

Typische kneusjes. Je zegt het zelf al, als ze alleen zijn, dan zijn ze bang en durven ze niks. Het zijn altijd de onzekere gastjes die zich zo gaan gedragen. Ik stel ze dan altijd voor ‘s avonds, alleen, zonder vrienden, op hun zolderkamertje en dan heb ik eigenlijk een beetje medelijden met ze.

Je moet maar zo denken, wat ze zeggen zegt niks over jou en alles over hun.

Verder sluit ik me helemaal aan bij @Tartan14 

Ik hoop dat je je er snel overheen kunt zetten. Dat soort kansloze figuren zijn het niet waard om je er druk over te maken.

Reputatie 7
Badge +12

Hey! Ik hoop dat de tips je helpen! Bah wat kunnen sommige jongens toch stom doen! Ik heb bijna vervangende schaamte om een jongen te zijn als ik zoiets hoor. Laat je niet door een stel mafkezen beïnvloeden hoor. Jij bent 1000 keer beter! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 7
Badge +5

@Tover01 

Aww bedankt. Ik ga ze gewoon negeren.

Reputatie 5
Badge +2

Heyy heb ook zo’n periode gehad of ik eerlijk te zijn zit er nu in. Maar wat de rest hier als zei ze zijn gwn heel onzeker en waarschijnlijk bang om zelf getreiterd te worden. Probeer ze idd te negeren en anders naar een docent te gaan.

Reageer