Verliefd op docent

  • 25 November 2018
  • 9 reacties
  • 412 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii,

ik heb vrijdag een gesprek gehad met mijj vertrouwingspersoon, dat is ook mijn gymdocent. Hij is 47 jaar. Vorig Jaar heb ik een lastig jaar gehad waarin hij mij heel erg heeft geholpen. Dit jaar ben ik nogal aan het stressen over mijn cijfers omdat ik weinig vrije tijd heb door mijn sport. Omdat hij topsportbegeleider is had ik hem gevraagd of die me wilde helpen, waarnaar er een gesprek kwam met hem, mijn afdelingsleidster waar ik ook wel mee praat en ik.
ik mag hem niet Meer mailen en opzoeken want dat hebben we afgesproken.
ik heb hem dus voor en na het gesprek zien huilen en dat raakte mij enorm. Nu heb ik ergens wel gevoelens voor hem Maarn ik weet dat het niet mag dus ik doe er ook niks mee. Mijn afdelingsleidster vroeg mij dus of ik gevoelens had voor hem waarbij ik zei dat het niet zo was terwijl het wel zo is. Nu wil ik het mijn afdelingleidster gaan vertellen maar moet ik dit doen? En waarom was hij voor en na dat gesprek aan Het huilen?! Kan iemand mij hierin helpen?

xx Anoniem14x

9 reacties

Jeetje wat lastig. Liefde kent natuurlijk geen leeftijd. Als ik jou was dan zou ik met je afdelingsleidster gaan praten en evt met iemand die daar voor is op jullie school? Een soort leerlingenbegeleider ofzo. Want ik heb hier niet zoveel verstand van..
Hoi
ik heb vandaag met mijn afdelingsleidster gesproken en na overleg hebben we afgesproken dat mijn afdelingsleidster het gaat zeggen tegen mijn docent. Met mijn mentrix wil ik liever niet praten.

xx
Hoi
ik heb vandaag met mijn afdelingsleidster gesproken en na overleg hebben we afgesproken dat mijn afdelingsleidster het gaat zeggen tegen mijn docent. Met mijn mentrix wil ik liever niet praten.

xx

Goedzo! Je komt er wel uit😘
hoiii,
Pleas help me. Mijn afdelingsleidster heeft het dinsdag tegen mijn gymdocent gezegd, vlak voor mijn gymles. Ik had daarna dus les van hem. het rare was dat hij net als normaal deed die les en het niet raar was. Ik heb net weer les gehad en we moesten dansen en hij keek de hele tijd naar mij. Als ik iets vroeg over de les zei die meteen ja tuurlijk meisie. Ik was voor de les nog even met een meisje uit een andere klas in gesprek en toen hij wilde beginnen kwam hij me ophalen en zei die kom je meis. hij sloeg ook zijn arm om me heen, heeft die wel vaker gedaan maar ik heb er een beetje een raar gevoel bij. en ja ik ben wel echt verliefd op hem.
kan iemand mij helpen want weet echt niet wat ik moet doen, ps ik mag hem niet mailen dat hadden we afgesproken en liever ook niet opzoeken maar miss mag het wel als ik het even vraag aan mijn afdelingsleider.

xx anoniem14x
Heyy
Het kan niet anders dan dat je nu super verward bent! Weet je zeker dat je afdelingsleider het voor de gymles heeft verteld? Want als dat zo is, lijkt het mij logisch dat hij niet een arm om je heen slaat als hij weet dat je gevoelens voor hem hebt.. Misschien is het slim, hoe moeilijk het ook is, om nog een keer met je afdelingsleider te gaan praten?
Ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt!
Xx
heyy sweetsixteen,

ja ik weet 100% zeker dat hij Het weet ze had me namelijk uit de les gehaald om het te zeggen dat ze het aan hem had verteld.
Ja morgen Is mijn afdelingsleidster dus ziek ik kan der mailen Maar heb je dan enig idee wat ik haar dan zou kunnen sturen?

xx
Vervelend dat je afdelingsleider nu net ziek is nu je haar nodig hebt. Wel een goed idee om een mailtje te sturen! Ik zou persoonlijk in het mailtje niet zeggen wat er gebeurd is tijdens de gymles, maar wel dat je graag zo snel mogelijk met haar wilt praten. Misschien is het een goed idee als het dan weer niet verandert dat je een gesprek aangaat met de afdelingsleider en de gymdocent? Het is misschien super spannend maar dan weet je wat er precies gezegd wordt en niet via via... Dus dan denk ik dat je meer duidelijkheid hebt, maar ik snap het heel goed als je dat niet durft.
Hopelijk kan je er iets mee!

Xx
Hoiii,
ben Toch even langs mijn gymdocent gegaan om te vragen of die het nou wist. Hij wist het wel en toen vroeg ik wat die er van vond. Hij zei dat die daar even op een rustig moment met mij over wil praten na de daltonweek (die ik aankomende week heb) en na mijn hetkansing (die heb ik dinsdag over een week). Ik ben nu al bang voor dat gesprek iemand enig idee wat hij kan gaan zeggen en hoe ik me er voor moet voorbereiden??

xx anoniem14x
Wow, ik vind het echt super knap van je dat je met de docent hebt durven praten! Als je dat durft weet ik zeker dat het goedkomt met het gesprek! Het is misschien slim om voor het gesprek een lijstje te maken wat je precies wilt zeggen, zodat je goed voorbereid bent. Maar wij kunnen niet voor jou bepalen wat je moet gaan zeggen, dat moet je echt zelf beslissen. En dan komt het wss allemaal goed! Xx

Reageer