Skip to main content

Hoi, ik zit nu dus in het derde middelbaar en vorig jaar heb ik eraan gedacht om te veranderen van school. Want de school waar ik zit heeft niet zo veel keuzes dus gingen er al veel vriendinnen weg van mij.

Ik heb toen wel besloten om te blijven voor de richting die ik ga doen (ik had er echt veel zin in) en de vriendinnen die er wel nog zijn. Maar nu twijfel ik of het toch niet beter was geweest om te veranderen. Want ik zit met geen vriendinnen van mij in de klas en ja ik weet het niet… ik vind  de school zelf gewoon niet leuk meer ofzo? 

Ook is mijn beste vriendin vorig jaar verandert van school naar de school waar ik nu graag naartoe wil, en ze stuur mij soms over hoe leuk het daar is enzo en dat ik beter ook zou komen.. Nu heb ik een idee om misschien nog tot aan Kerst op de school te blijven waar ik nu zit en daar nog examens te doen. En om dan te  veranderen naar die school waar mijn vriendin zit.

Is er iemand die ook al is in het schooljaar is verandert van school? En hoe was dat dan? Want je moet toch nieuwe boeken bestellen en je opnieuw inschrijven enzo.. Ik zou het graag horen want ik heb echt geen idee of het een goed idee is om te veranderen in het schooljaar, maar aan de andere kant denk ik niet dat ik het nog een jaar volhoud daar. Hebben jullie tips? Alvast bedankt!

Geen reactie

Reageer