Vraag

van klas wisselen

  • 27 August 2019
  • 2 reacties
  • 1150 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
Ik ben dus van de 1e naar de 2e gegaan. Alles ging goed, totdat ik te horen kreeg dat ik opeens in een andere klas zat. Mijn oude klas was altijd heel erg leuk, en ik heb er veel vriendinnen waar ik heel erg aan gehecht ben. Maar nu zit ik opeen in een andere klas, omdat dat handiger uitkwam met het rooster. Ik ben echt dood ongelukkig in die klas, want ik ken niet eens iemands naam. De meisjes zijn super kinderachtig en de jongens heel luidruchtig. Ik zou dolgraag terug naar mijn vriendinnen willen. Want school is gewoon niet meer leuk. 😞

Het is mogelijk om terug te gaan, maar dan moet ik wel GOEDE argumenten hebben. En ik weet niet of vriendinnen een goede is?

kan iemand mij helpen? Iemand die dit zelf heeft meegemaakt?

2 reacties

Hey GalaxyDeer,

Ik had vroeger ook mensen in een andere klas zaten en daar ongelukkig waren. Die zijn uiteindelijk naar de teamleider geweest van de opleiding. Zoals je zelf al zegt, je kan niet zomaar naar de andere klas.
Een goede reden is wel bijvoorbeeld dat je je niet fijn voelt in deze lieve klas, dat je niemand kent en bijvoorbeeld minder zin in school hebt.
Als je dit allemaal goed bespreekt met die teamleider kunnen jullie er misschien wel uitkomen met de lessen.
Wat misschien nog we extra is dat je je ouders een brief laat schrijven over dat zij ook zien dat je je niet fijn voelt in die klas, er moet dan wel een handtekening onder want anders geloven ze het vaak niet.

Ik hoop dat je er wat meekunt!
Ik ga eerlijk zijn als dit bij mij zou gebeuren zou ik echt boos zijn wat is dit voor bullshit ze kunnen je niet in een andere klas zetten omdat het handiger voor hun uitkomt
gewoon doorgeven aan de mentor of coach of wat dan ook

Reageer