Beantwoord

Van klas veranderen

  • 22 March 2019
  • 1 reactie
  • 160 Bekeken

Badge
Heey! Ik wil graag van klas veranderen omdat in mijn klas gwn niet de goede mensen voor mij zitten enz ( ik zit op regulier ( avo) en ik zou graag naar jenaplan willen) Kijk ik wil niet voor mijn problemen weglopen maar als ik het omarm word ik heel verdrietig omdat ik buitengesloten en afgekraakt word. Ik weet dat het jaar niet lang meer is maar volgend jaar kom ik weer in dezelfde klas enz. Ik wil het graag doen maar ik vind het toch spannend, mijn beste vriendinnen zitten nou wel op jenaplan maar alsnog. Mijn moeder en leerkracht weet hiervan hoor! Ik zou gwn graag meerdere meningen willen weten🤪 xox
icon

Beste antwoord door Anonymous 22 March 2019, 20:29

Bekijk origineel

1 reactie

Hey, LD12,

Je loopt helemaal niet van je problemen weg, want je probeert ze juist op te lossen door naar een andere klas te gaan. Ik vind het een heel goed idee, want zo kun je een lekkere frisse start maken. Ik zou het doen en moedig je daarom ook aan.

Ik wil je wel waarschuwen, over een voorbeeld. Vorige drie jaar zat ik in een leuke, normale klas, nu in een nog betere klas, maar ja, en iemand wilde naar onze klas. Hij werd ook een beetje gepest in zijn oude klas. Zo gezegd, zo gedaan, kwam hij in onze klas. Hij paste goed in de klas en een nieuwe leerling zal ook snel omarmd, niet letterlijk, worden. Aan de andere kant was zijn andere klas hem wel nog een beetje aan het pesten en werd hij 'nsb'er' genoemd. Er was een liedje voor hem gemaakt. Onze klas kwam gelukkig wel voor hem op, maar plaagden hem er nog wel een beetje mee.

Ik zou het dus gewoon doen, maar in het begin zul je misschien onaardige reacties van je oudklasgenoten kunnen verwachten.

Groetjes,
Een Persoon Zonder Naam

Reageer