Vraag

vakantietaak

  • 20 December 2019
  • 2 reacties
  • 43 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

help ik moet een  vakantie taak maken en moet een tekst lezen en in 25 zinnen samenvatten 

iemand die wil helpen  kheb echt geen zin om aan daar aan te werken in men vakantie 

https://historianet.nl/onderzoek/ontdekkingsreizen/wie-was-columbus dit is de tekst die ik moet lezen 


2 reacties

Hoi

 

Wat vervelend dat je een deel van je vakantie zal moeten wijden aan een vakantietaak. De taak voor je maken ga ik niet, maar ik geef je graag enkele tips mee. 

 

  • Probeer de taak af te ronden in het begin van de vakantie. Op die manier spookt deze niet langer rond in je hoofd. Begin er bijvoorbeeld maandag aan; zo kan je eerst even rusten. 
  • Werk efficiënt, zodat je op zo min mogelijk tijd, zo veel mogelijk werk gedaan krijgt. Leg je telefoon en andere zaken die je af zouden kunnen leiden even aan de kant.
  • Probeer in te zien hoe je aan deze taak komt. Maken je medeleerlingen deze taak ook, of heeft de taak te maken met het cijfer dat je behaalde? Als je de oorzaak van de taak kent, zou je deze in de toekomst kunnen vermijden. 
  • Geniet alsnog van je vakantie. Naast de taak rest er je nog een hoop tijd. Neem de kerststemming in je op, breng tijd door met personen die je graag ziet, en zorg voor voldoende ontspanning. 

 

Groetjes

Kenshin

Hallo Yeaboy16 :)

Vervelend dat je daaraan moet werken juist tijdens je vakantie. Je kan het bijvoorbeeld ook vanavond een stukje doen en daarna morgenochtend/middag/avond nog een stukje maken zodat je daar geen zorgen meer voor hebt en dat je de rest van de vakantie lekker kan relaxen en iets van ontspanning doen dat je niet meer hoeft te denken van '’Oh, die taak moet ik nog doen'’ zoals @Kenshin al zei. Ik kan als je wilt die samenvatting voor je maken en hier op het forum publiceren want ik heb toch niet zoveel te doen in de vakantie naast gamen en op het forum te posten. 

-Dr8gon99

Reageer