Ik had dus afgelopen vrijdag een aardrijkskunde toets maar ik heb last van faalangst en dat weet mijn ak docent zelf ook en we hadden dus een toets maar ik wist echt niks maar ik had oprecht goed geleerd en we hadden een andere docent die ging surveilleren inplaats van mijn eigen docent dus ik kon ook geen vragen stellen maar nou heb ik dus bijna niks ingevuld en ik heb gewoon op mn toets gezet “Sorry dat ik bijna niks heb ingevuld, ik had oprecht echt goed geleerd maar het lukt gewoon niet” Is dit raar??/ Dat ik dit erop heb gezet?? Lijkt het alsof ik aandacht wil?? Want zo wil ik echt niet overkomen. En we krijgen de eerstvolgende les de toets terug maar ik schaam me dood
Bladzijde 1 / 1
Heyy!
Ik vind het niet raar dat je dat hebt gedaan hoor en het zal vast wel vaker gebeuren dat iemand iets op een toets schrijft. Komt echt niet aandachtzoekerig over denk ik hoor en je docent weet ook dat je last hebt van faalangst dus hij houdt er vast rekening mee voor je. Je kan voor de les misschien je docent nog even opzoeken zodat je dit met hem kan bespreken of je stuurt het nog even een mail van te voren? Komt vast allemaal wel goed maak je maar geen zorgen
Groetjes van ItsJustMe :)
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.