Vraag
Toch ineens wel angst
Ik heb al op 5 scholen gezeeten en ik ga nu naar de 6e. Ik ben dus wel verandering gewend en was hier ook nooit bang voor en hat geen engst en ik was niet nerveus. (de reden dat ik naar mijn 6e school ga is lang dus ik zal juilie dat besparen als je het echt wilt weeten vraag hier onder maar. Oké kort samen gevat ik heb add en dislexie ik heb een heel hoog eq (VWO niveau) maar dingen die je voor school nodig ebt ziten op kader niveau (daarom doe ik kader) maar veel is eigelijk veel te saai of veel te moeilijk en leeraaren vinden dat lastig ik heb ook op veel probleem scholen gezeeten die eigelijk niks deeden om mij verder te krijgen. Daarnaast ga ik nu eindelijk naar speciaal onder Weis (wouden we al hele lang maar mijn eq was altijd te hoog nu heeft school geholpen en mag ik wel komen) op mijn ander scholen ben ik altijd gepest en getreiterd met hoe plat en dun ik ben vooral en ook mijn grote passie paardrijden werd altijd gezien als iets doms. Ik kan er opzich wel tegen maar het blijft vervelend.
Maar goed ik ben nu niet echt bang om geen vrienden te hebben (heb ik al jaaren niet meer) beetje voor leeraaren (ik word vaak behandeld als rotjong terwijl ze mij niet eens kennen en ik niet eens een word zeg in de lessen of pouze) maar vooral gewoon om bij mensen te zijn
Ik sluit mij in mijn dagelijks leven eigelijk ook te veel af van anderen en probeer andere mensen to ontwijken door niet naar de stad te gaan enzo. (ik heb namelijk nogal anxiety) en ik ben gewoon van dat mijn anxiety attacks vaker terug gana komen als ik weer naar school ga.
Ik weet niet of juilie mij hierbij kunnen helpen of adviseeren maar ik moet het ook een beetje kwijt zegmaar
Dankjewelll❤️
Maar goed ik ben nu niet echt bang om geen vrienden te hebben (heb ik al jaaren niet meer) beetje voor leeraaren (ik word vaak behandeld als rotjong terwijl ze mij niet eens kennen en ik niet eens een word zeg in de lessen of pouze) maar vooral gewoon om bij mensen te zijn
Ik sluit mij in mijn dagelijks leven eigelijk ook te veel af van anderen en probeer andere mensen to ontwijken door niet naar de stad te gaan enzo. (ik heb namelijk nogal anxiety) en ik ben gewoon van dat mijn anxiety attacks vaker terug gana komen als ik weer naar school ga.
Ik weet niet of juilie mij hierbij kunnen helpen of adviseeren maar ik moet het ook een beetje kwijt zegmaar
Dankjewelll❤️
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.