Vraag

Tips schoollokalen vinden

  • 14 August 2018
  • 5 reacties
  • 145 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb al eerder een soort gelijk onderwerp aangekaart maar ik wil op ene specifiek deel even ingaan❤️

Baislicly ik ga dus naar ene nieuwe school (6e school) en ik heb geen rondleiding gehakt ofzo wel informatie maar geen rondleiding of uitleg over de plattegrond.

Nu is het dus zo dat toen ik nieuw was op mijn voorge school ik wel een rondleiding hat gehad maar nogsteeds niks kon vinden kwa lokalen. Hierdoor kwam ik in problemen omdat ik dus vaak telaat kwam. Nu ben ik heel perfectionistisch en kan ik er niet tegen als ik te laat kom.

Ik heb op mijn nieuwe school een keningsmakeings dag en een introductie dag. Dus moet ik dan op die dagen al even de plattegrond uit mijn hooft leeren voor de echte lessen beginnen. Of wat kan ik het best doen wand ik wil niet mee zo moeten zoeken telkens... ?

Dankjewell❤️
O trouwens als jij ook van school gaat wisselen of iets over school kwijt wilt mag dat hier beneden ook wand voor de rest heb ik nogal veel ervaring met school veranderen enzo?❤️

5 reacties

Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Staan er niet gewoon kleine bordjes als bewegwijzering op die school? 1xx is toch 1e etage, 2xx is 2e etage etc. Of zeg ik nu hele vreemde dingen?
Heey,

Ik zit ook op een hele grote school. En onze school is driehoekig. Dus hebben ze elk vlak een A, B, C, D gegeven. Als we dan bijv. Naar B3.23 moesten gaan. Dan zocht je de kant B op en de nummer naast de b staat voor verdieping. Dus 3e verdieping en eenmaal daarboven loop je gewoon de lokalen af tot dat je bij nr. 23 komt.

Dus zo kunnen wij onthouden waar welke lokalen zijn

^
Future
Ja, bij ons heb je 4 gangen, A,B,C en D dus het lokaak is bijv. A1.05 dat is dus A gang, 1e verdieping, 5de lokaal. En ja dus ook zo met C2.01 dat is C gang, 2e verdieping, 1e lokaal.
Hoi

Een nieuw gebouw is altijd even wennen in het begin. Daar hebben de docenten vast begrip voor. Bovenstaande reacties helpen je heel goed met de logica van plattegronden e.d.
Vaak verplaats je je in klasgroep, en hoef je gewoon je klasgenoten te volgen.
Als je het even niet meer weet, kan je altijd hulp vragen aan iemand die langsloopt. Die zal jou vast graag helpen.

Groetjes
x
Dankje wel alemaal ik hat de dag dat ik dit schreef gewoon even wat nerveuze gevoelens denk ik? dat gaat nu wel beter en juilie tips helpen goed bedankt❤️

Reageer