Skip to main content

Hoi iedereen,

Vorig jaar moesten we op school de telefoon in zo’n telefoonhotel doen, maar mocht je hem meenemen naar school. Maar vanaf komend jaar mag dat niet meer.

Dan moet je hem bij aankomst meteen in je kluis doen, en mag je hem ook niet pakken voor in de pauze of tussenuren. Had iemand hier al ervaring mee op school vorig jaar. En wat doe je dan in je pauzes en tussenuren?

Groetjes, Monkeyboy08

Ik zit op zo'n school.

Je doet gewoon andere dingen. Het leven bestaat niet alleen uit telefoons hoor ;)

Je kan voetballen, kletsen, op onze school zijn er tafelvoetbaltafels. Je kan spelletjes meenemen.

Meestal wordt er gewoon gekletst en gevoetbald trouwens. Als het warm is nemen veel kinderen waterpistooltjes mee.

Dus je kan vanalles doen :)

 

Liefs,

      M.


Hoi lieve @Monkeyboy08 ,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, omdat een docent gewoon tegen me zei ga maar op je telefoon in de pauze.. Was geen leuke klas dus had ook niet veel anders te doen, kletsen met hun ging niet echt. :( 

Sommige scholen hebben vgm wel wat dingen neergezet wat je in de pauze kan doen, bv spelletjes of tafelvoetbaltafels maar denk die die wel snel bezet zijn. Maar gewoon kletsen kan wel natuurlijk, hoe gaat het nu met het contact in de pauze?

 


Ik heb ook een telefoonverbod op mijn school. Ik merk eigenlijk dat het wel goed werkt. Het is namelijk een stuk gezelliger!

Ik heb een verbod sinds januari.

Liefs @NoahLovesYou 


Op mijn toekomstige middelbare school hebben er ook een telefoon verbod. We blijven de komende 2 jaar in het zelfde lokaal dus je moet gewoon je telefoon in een doos doen

Groetjes mij @Anoniemxv 


Heyy @Monkeyboy08,

Ik ga binnenkort naar een nieuwe school dus heb geen idee hoe het daar is, maar op mijn oude school mocht je je telefoon gewoon gebruiken in de pauzes maar hij moest tijdens de lessen in zo'n tas die voor in het lokaal hing.