Vraag

Teken huiswerk voor CKV en Engels.

  • 25 April 2024
  • 1 reactie
  • 24 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5

Ik moet iets tekenen voor ckv (33 of 36 pagina’s, striptekening) en iets voor Engels voor mijn boek om het te presenteren aan de klas waar ik TOTAAL geen zin in heb, mijn klasgenoten zijn niet zo geïnteresseerd in mij. Ooit had ik een website gemaakt voor g&l en ze waren allemaal zo van “wat is dit?” “Deze website is nutteloos”.
 

Ik heb een beetje stress nu omdat ik dit in de vakantie doe, ook al heb ik een goede band met mijn ckv docent en zal ze het niet erg vinden als ik bijvoorbeeld alleen maar schetsen heb. 

Voor Engels wil ik misschien de personages in het boek tekenen als tarot cards, oftewel gelukskaarten???
Ik weet niet wat het Nederlandse woord ervoor is. Je hebt met tarot cards “the Fool”, “Empress”, “The World”, “the Hanged Man”, “Justice” en nog veel meer waarvan ik de naam vergeten ben (teveel JoJo part 3 gekeken lang geleden).

Ik weet het niet, ik wil ook wat uitrusten. Ik weet wel dat ik het in stukjes op moet delen. Ik doe het ckv project samen met wat mensen online (1 van hun heeft een storyboard gemaakt, we hebben alleen nog een storyboard van hoofdstuk 2, ik maak het storyboard van hoofdstuk 1 en er zijn 3 hoofdstukken).

Kan iemand mij misschien tips geven? Ik teken digitaal met IbisPaint X.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +5

Edit: sorry ik weet al hoe ik het ga aanpakken.

Reageer