Snelle vraag,
mag je in Nederland iets meenemen, je telefoon of je smartwatch, naar school/middelbare school? Omdat we dat in Marokko niet mogen doen en ik wil het niet verpesten haha.
Dankjewel allemaal!
Snelle vraag,
mag je in Nederland iets meenemen, je telefoon of je smartwatch, naar school/middelbare school? Omdat we dat in Marokko niet mogen doen en ik wil het niet verpesten haha.
Dankjewel allemaal!
Ja dat mag zekker maar waarschijnlijk niet meer vanaf 1 januari 2024
groetjes juna
Hoihoi, wat
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/voortgezet-onderwijs/mobiele-apparaten-in-de-klas
Groetjes!
Nu mag het nog.
Maar wat
Dus dat is heel verschillend. Ik denk dat jij eerst naar een school gaat met meer kinderen die slechter dan anderen nederlands kunnen en dat je daar wel een telefoon mag hebben in de klas.
Als je gewoon denkt dat je geen telefoon mag hebben in de klas kan je niet teleurgesteld worden
Zoals iedereen al zegt, het mag waarschijnlijk niet meer in 2024, maar nu mag het ook op sommige scholen al niet meer.
Wel hebben veel scholen een laptop of tablet die je moet gebruiken.
Liefs,
M.
Bedankt aan iedereen die heeft gereageerd! :)
Hey
Zoals alle anderen ook al hebben gezegd: vanaf januari 2024 mogen de telefoons niet meer in de lokalen en ik denk ook niet in de pauzes. Je moet hem dan in je kluisje doen waarschijnlijk.
Groetjes,
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.