Skip to main content

heyy

Ik heb echt slecht nieuws…

Het gaat de laatste tijd echt slecht met me, ik voel me verschrikkelijk en ik krijg vaak paniekaanvallen.
Woensdag is de ambulance zelfs moeten komen omdat ik niet kon stoppen met hyperventileren…

Vandaag had ik LO en ik was zo gestressd, mijn klasgenoten waren opeens super gemeen en ik weet niet waarom, die gemene dingen lijken elkaar aan te steken alsof het een roddel is!

Ik ben gewoon zo enorm gestressd door al die anderen van mijn klas, mijn school en veel meer...

Maar bij LO startte een paniekaanval, maar ik ben die tegen gegaan door, misschien wel de domste manier, op mijn arm super veel te krabben (echt super dom en niet ok dus). Mijn arm is helemaal rood en ik heb echt schrik dat iemand het gaat ontdekken, hebben jullie advies daarvoor???

En nog iets waar ik mee zit : wat als ik mij opnieuw zo open krab???????

jullie hulp helpt me altijd dus ajb geef advies!!

Alvast bedankt!!!!!!!!!

groetjes
Smekbeertje...

Hii ​@Smekbeer ,

Wat naar en heftig zeg! Kun je dit aangeven op school of iemand die je vertrouwd en je hierbij kan helpen? Misschien kan je dit ook aangegeven bij je ouders en dat hun of samen met jou op school gaan praten zodat je wat ondersteuning kan krijgen en dat er niet meer over je wordt geroddeld, om het hyperventileren, paniekaanvallen en krabben te kunnen voorkomen. Je kunt nu denk ik het beste je arm insmeren met zalf zodat het minder rood wordt en je huid tennis soepel blijft.  Hoop dat het snel weer wat beter gaat en het niet weer gaat gebeuren! 

Veel sterkte en liefs ❤️

Hoi ​@Smekbeer 

Wat ontzettend lastig dat je zoveel kampt met paniekaanvallen en dat je je zo verschrikkelijk voelt. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs,

Fem, De Kindertelefoon

dank jullie voor de steun🤝

Je kunt nu denk ik het beste je arm insmeren met zalf zodat het minder rood wordt en je huid tennis soepel blijft.  

Hii,

Oeps excuus,  bedoelde tenminste niet tennis 🙈

Liefs 🙂

Reageer