Skip to main content

Te drukke klas

• December 9, 2025
  • 0 reacties
  • 16 Bekeken

Meris
Forum|alt.badge.img+5

Hoi guyss, even een rant. </3

Ik zit dus sinds dit jaar in een nieuwe klas, omdat ik een niveau lager ben gegaan. Mijn vorige klas was rustig, maar accepteerde me dus NIET. Teminste, zo voelde ik me. Ik was met 2 andere meiden in mijn klas, en die gingen al vaak met elkaar om, en ik voelde me genegeerd. (Dit heb ik extra hevig omdat dit een traumatisch gevoel is. Misschien post ik dat verhaal ook nog een keer)

Maaarrr goed, ik ben dus naar een nieuwe klas gegaan, en daar zaten meer meiden, (alt, dus dat is echt super leuk :D) Ik ben goede vrienden met ze geworden, so that’s nice. (Ik kende ze al van vorig jaar, maar toen zag ik ze alleen tijdens de pauzes, en heb niet echt veel convos met ze gehad)

Maar, mijn klas is ook vreselijk DRUK. En nu zou je denken; dat is normaal voor een klas. Maar als je op speciaal onderwijs zit is dat wat anders. Iedereen kan super snel overprikkeld raken, en daarom zijn er kleine klassen en dat soort shit enz.

Als mijn docenten vragen om stilte, doen ze letterlijk NIKS. Ze boeien het ook niet of ze eruit gestuurd worden, want “ja, het is alleen maar nablijven”

Ik heb al meerdere meltdowns gehad op school, simpel gezegd vanwege onze klas. Onze docenten worden ook oprecht gek, dus we worden alles behalve goed genoemd.

Iemand had bijv. een breakdown tijdens de les en die werd “kleuter” genoemd door de docent. Man, wat kun je verwachten op SPECIAAL ONDERWIJS.

Nouu anywaysss, sorry voor the lack of info maar ik wou dit gewoon even delen, omdat dit me dagelijks hindert.