Skip to main content

stressed out

• June 3, 2026
  • 1 reactie
  • 10 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyyy Ik ben Jacqueline

Ik wil dit gwn even kwijt. Ik ben de laatste tijd zo stressed out! Wat eigenlijk best logisch is als je beseft wat ik deze 2 weken allemaal nog moet doen.

Okay basically moet ik nog 4 SO's maken,2 projecten aan werken en afmaken,1 verslag moet ik maken en ik heb nog een theatershow. En daarbij komt mijn toetsweek er ook weer bijna aan!

Ik maak me eigenlijk ook best wel druk over welke docenten ik heb volgend jaar en er is een kans dat mijn broertje een van mijn favo docenten als mentor krijgt en dan ga ik zoooooo jaloers zijn(Don't get me wrong,I will also be happy for him).

Basically Is het dus gewoon allemaal onzekerheid en prestatiedruk en dat kan ik als autist zijnde(dit geld voor mij,niet voor alle autisten) echt NIET tegen!

Als ik eerlijk moet zijn sta ik echt op the edge van mezelf iets aan te doen maar ok…

Heeft een van jullie een idee van wat ik kan doen om misschien de druk en/of worries wat te verminderen???

Groetjes Jacqueline❤️💙💜

( deel van de tekst aangepast door De Kindertelefoon vanwege regel 6. het noemen van zelfmoordmethoden kan voor anderen triggerend zijn en wordt daarom weggehaald )

1 reactie

Marieke
Forum|alt.badge.img+8
  • Kindertelefoon
  • June 3, 2026

Hoi ​@Jacqueline. ,

je ervaart op het moment zoveel stress dat je zelfs op het randje staat van jezelf iets aandoen. Dat lijkt me heel zwaar voor je. Onthoud dat je er niet alleen voor staat! Hopelijk krijg je nog veel reacties van anderen hier op het forum.

Je kunt natuurlijk ook eens met De Kindertelefoon bellen (0800-0432) of chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. We zijn elke dag bereikbaar van 11 tot 21 uur.

Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie: bellen via 113 (of 0800-0113), of chatten via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. en ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Groetjes, Marieke / De Kindertelefoon