Vraag

Stage. Stress

  • 16 October 2018
  • 10 reacties
  • 179 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Oké nou ik moet aan het einde van de week en stage hebben voor 2 weeken. Aleen ik wil iets doen met dieren.(verder eigenlijk niks) maar nu is het probleem dat de stage in de winter is en bij zowat ales met dieren is het werk buiten... Ik kan kou + zwaarte werkzaam heden fysiek niet aan.


Ik heb er zo veel stres van en over dat ik nu jankend dit zit te typen ja ik kan school om hulp vraagen maar dan eindig ik ook met iets wat ik niet wil.

En nu is mijn heele gezin boos omdat ik stomme dingen zeg als ik mij zo stom voel. Ik weet gewoon niet wat ik er mee aan moet. Ik zou best stage willen loopen bij eenkatten café maar mijn tweeling zus heeft dat al geclaimd en we mogen niet bij het zelfde.

Ook is het zo dat ik niet de afwas wil doen, geen wc's schoon maaken en niet bedienen (door naaren ervaringen bij voorge stages)

Ook kan ik niet bij een stal of manege omdat dat werk fysiek veel te zwaar is en ik binnen een week moest stoppen en nu moet ik 2 weeken....


Ik hoop dat iemand mij kan helpen voor zover dat mogelijk is....



Het zit me alemaal heel diep en te hoog.
Ik kan het even niet aan...


Maar bedankt alvast👍🏻

10 reacties

heyy,
stage stress ik ken het.

je wil iets met dieren gaan doen, is er een dierenwinkel in de buurt? dat is zowiezo binnen namelijk.

je wilt niet met school iets regelen want dan eindig je met iets vervelends, bij mijn oude school was het dat je kon aangeven: ik wil iets met dieren doen. dan ging de school helpen met zoeken naar een stage met dieren.

daarnaast al kan jij sommige dingen niet doen vanwege fysieke klachten kan je dit dan ook bespreken met je stage begeleider en kijken of je samen een oplossing kan vinden, een stagebedrijf Mag niet verwachte dat een stagiair al het werk kan doen.
Dankje well maar we moeten twee vollen werk weeken draaien en ik kan dat eigelijk al niet aan vorig jaar hadden we 1 week en ik zat elke dag na het werk in ene voeten batje en meteen eeten en naar bed.... Daar werd ik natuurlijk niet echt blij van....


Ik weet het zelf ook even niet. Maar een dieren winkel vind ik een goede optie👍🏻 dankjewel❤️
geen dank, ik heb zelf de stress ervaren😅

al vind je het moeilijk om 2 volle weken te draaien kan je misschien met je begeleider wat afspraken maken zodat het beter voelt, als jij je fitter voelt ben je productiever en heeft je stage er meer aan dan dat je daar doodmoe aankomt.
Ja dat is waar, bedankt👍🏻❤️
Hey!

Ik kan mijn stagestess inderdaad ook nog wel herinneren.
Mag ik vragen of het een snuffelstage, of bijvoorbeeld voor het MBO is?

Wellicht kun je stagelopen bij een dierenasiel? Daar zoeken ze volgensmij altijd nog wel mensen.

Probeer je je er niet te druk over te maken!
Ik zit op 't vmbo 3e geen iedee of 't snuffel stage is mij is doorgegeven regel ene stage voor 2 weeken dan en dan😂

Een dieren asiel (heb ik eerder een uur stage gehakt in de 2e) maar dat vond ik niet fijn omdat ik al die dieren mee naar huis wou nemen😂 ook ben ik niet echt van de honden ik vind ze wel leuk maar ik zou niet weeten hou ik er goed mee om moet gaan.

Bedankt voor het iedee👍🏻
Hey,

Ah ja, misschien is een dierenasiel dan niet helemaal de juiste optie.
Ik begrijp dat je graag een stage wilt zoeken die je leuk lijkt.
Maar is het geen optie om wellicht iets makkelijkers te zoeken?
Denk dat bijvoorbeeld aan een bibliotheek.

Er komen nog zat stages aan waar je vast een leukere plek kunt vinden!
Ja ik zit er aan te denken bij e boeren bond te gaan. Er zijn wel dieren aanwezig en het is niet super zwaar werk👍🏻 ook komen daar niet 100 mensen dus das lekker rustig👍🏻


Badankt alemaal👍🏻❤️
heyy
goed idee, ik hoop voor je dat ze ermee akkoord gaan, daarnaast zou ik dan wel even bespreken met je begleider wat je wel/niet kan
Bedankt❤️👍🏻

Reageer