Skip to main content
Vraag

stage lopen luiers

• March 13, 2025
  • 4 reacties
  • 340 Bekeken

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3

Hallo allemaal, omdat ik incontinent ben moet ik 24/7 luiers dragen. Ik zit in de 4e en moet dus stage gaan lopen bij een bedrijf. Bij dat bedrijf heb je soms best veel lichaamelijke inspanning en beweging dus met een luier word dat best lastig. Ik heb het er met mijn leraren en ouders over gehad en die zeggen dat het mijn eigen keuze is om te vertellen dat ik luiers draag of niet. Nu is mijn vraag is het slim om dit te vertellen?

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 21, 2025

Is je eigen keuze. Maar niet iedereen reageert er positief op. Maar dan weet je ook gelijk of het een goed bedrijf is of niet. Heb zelf dit jaar stage gelopen op een dagbesteding met mensen met een beperking, ze wisten bij dat bedrijf dat ik luiers droeg en deden er niet moeilijk over aangezien bijna alle clienten een luier droegen. Dus er werd niet vreemd over gedaan, ze deden er best open over en hebben me ook meermaals verschoond enzo. 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 18, 2025

Ja zal ik wel doen beter dat je het zelf zegt dan dat ze er achter komen kan rare dingen opleveren .

Je kunt er zelf weinig aan doen dus zou als ik jou was gewoon zeggen .

En zeker als je eigen moet verschonen dat is ook niet 1 2 3 gedaan dus daar ben je even mee bezig 

Veel succes en sterkte 

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • September 4, 2025

Hoe spannend het ook is ik zou het wel vertellen. Want dan kunnen mensen er rekening mee houden. Het is iets waar je niks aan kan doen en ik denk niet dat je het niet verborgen kan houden. Dus eerlijk en open zijn en ik denk dat je werkgever/stage-begeleider er dan rekening mee kan houden.

Seashell 😘 

Forum|alt.badge.img+6
  • Praat goed mee
  • November 12, 2025

@King.tbdl Je zou het kunnen vertellen