Vraag

Sport en school

  • 10 November 2018
  • 3 reacties
  • 104 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik sta vreselijk slecht op school maar moeetttttt dit jaar halen. Heb nog ene poos de tijd maar mijn mentor zecht dat ikje het nu nog makkelijker kan ophalen dus, vraag het nu. Ik train iedere dag voor dansen en dat kan niet minder. Hoe kan ik goed en snel huiswerk maken? Hebben jullie tips?

3 reacties

Hoi

Je hebt het druk met dansen, en moet voor school je cijfers ophalen. Je mentor zegt dat je je cijfers nog kan ophalen. Heb je tips meegekregen van je mentor? Misschien kan je met school bekijken of je leerlingenbegeleiding kan krijgen. Daar leer je onder andere plannen.

Groetjes
Kenshin
Hey Anoniem,

Ik weet niet of ze het op jouw school hebben, maar bij mij hebben ze toptalentbegeleiding. Ik ken mensen die het hebben en het houdt eigenlijk in dat, wanneer jij het even moeilijk hebt met school door je sport, in dit geval dansen, je dat kan aangeven bij je coördinator en daar hulp bij krijgt (geloof ik). Misschien kan je dat eens navragen?

x Alpha
Huiswerk is dnek ik niet het belangrijkste in jou situatie het belangrijkste is dat je leert wat je lastig vind. (ja hw moet maar dat vind ik althans)

Hoe veel uur per dag dans je?

Is een niveau lager ene iedee dan gata het alemaal wat makelijker en dat houd je echt niet tegen voor laater👍🏻

Hz kan je niet blijven zitten? Heb ik 2 keer gedaan ja 't is stom maar soms super fijn.

Je bent nog niet op de helft❤️ dus je mentoor heeft echt gelijk👍🏻 ophalen is nog goed mogelijk.

Kan je niet minder dansen omdat je dat niet wilt of omdat dat moet van iemand?

Op school overleggen is zeker ene goed iedee❤️

Suc6❤️

Reageer