Goede middag, ik heb spijt van iets.
Ik heb namelijk een review over mijn oude basisschool en de middelbare school waar ik nu op zit geplaatst op Google.
Ik heb in de review geschreven dat ik ervaringen heb meegemaakt op de basisschool en de middelbare school die niet goed waren.
Maar de ervaringen die ik heb meegemaakt die zijn echt waar, ik heb ze echt zo meegemaakt.
Nu wilt de teamleidster van de afdeling VMBO van de school waar ik nu op zit, een gesprek met mij hebben over wat ik in de review heb geschreven.
Ik hoop niet dat ik problemen met school krijg.
In de review stond er bijvoorbeeld dat ik op de basisschool gepest werd, maar de leerkrachten deden er niks mee.
En dat ik een lage schooladvies heb gekregen van de basisschool terwijl ik meer aan kan.
De middelbare school houdt niet altijd rekening met de ouders, want een keertje had ik met school een uitje, eerst zeiden de docenten dat de kinderen op een later tijdstip konden opgehaald worden door hun ouders, maar later moesten de kinderen inclusief ik onze ouders bellen, want we kwamen eerder dan school dacht weer op school. En het was al een paar keer gebeurd dat ik op school moest blijven omdat niemand mij kon ophalen van school, want het probleem was dat er heel veel lessen uitvielen, dus ik mocht naar huis, maar ik kon niet opgehaald worden, omdat iedereen die mij kon ophalen moest werken of iemand anders ergens naartoe brengen.
En in de brugklas, was het niet normaal onrustig in de klas. Er was een incident gebeurd op school waar ik er gelukkig niet bij zat, want ik was ziek. Maar een jongen die was agressief geworden op school, maar hij is al geschorst van school. Later was het nog steeds wel best onrustig in de klas. Maar nu op school is het wel nog steeds zo onrustig.
Wat zou ik moeten doen volgens jullie?