Vraag

Sociaal probleem

  • 5 November 2018
  • 10 reacties
  • 105 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik ben dus van groep 7 tot de 3e gepest en hat 0 vrienden. (was altij aleen) nu zit ik op mijn 6e school en zijn er mensen die vrienden willen zijn met mij.... Ik vind dit lastig... Eerst dacht ik dat ze dat deeden om mij laater te pesten.... En nu vind ik het heel lastig om elke ochten midag en avond snaps te ontvangen en dat daar ene reactie op word verwacht je sorry maar ik sta niet 24/7 klaar. Dan is het zoon nutteloos gesprek over wat we de week gedaan hebben en wat we komen de week gaan doen (don't care. Praat met mij mara over het heelal en eqypte...)

Ik vind het lastig dat ik mee naar de wc, de kluisjes, naar buiten word gevraagd en perse mee moet.... (doe ik nu ni meer) ik vind het moelijk dat er nu van ales word verwacht en ik nooit rustig aleen kan dagdromen...

Mischien zit ik te zeuren wand aleen zijn is ook niet leuk hoor maar het is mij alemaal te veel.

Bedankt voor luisteren (leezen) โค๏ธ

10 reacties

hey,

ik denk dat als ze je meevragen het wel echte vrienden zijn, en dat jij dit dan lastig vind door het verleden is heel vervelend, misschien zou je dit met hun kunnen bespreken zodat ze er rekening mee houden, of je het een beetje van beide doet zodat je er ook meer aan kan wennen meer wel rustig
Nee maar mee overal naar toe vind ik ook gewoon onzin... Kunne niks aleen zo ben ik niet...

Ik ga het wel bespreken dankje โค๏ธโค๏ธ
hey,

ja ik heb niet echt last van het probleem dus weet niet precies waarom ze het vragen uberhaupt ik zie andere meiden ook altijd met 10 mensen de wc in lopen....
dus uitleg daarvan kan ik je niet geven maar je vriendinnen zijn niet de enige die het in ieder geval doen๐Ÿ˜…
Nee haha maar ik vind dat echt raar hoor dan kan je laater toch ook niks aleen????
nee maar volgens mij(ik heb het dus ooit gevraagd..) is het omdat ze dan op de wc met mensen kunnen praten en hun haar kunnen doen ofz... ik snap soms niks van meiden maarja
Hu waaren idd altijd an het praten maar dat kan toch ook gw in aula....

Ik ben heel opmezelf het zou wel aan mij liggen hahaha
haha ja ik denk daar heb je pauzes en een aula voor maar neeee meiden moeten dat in de wc doen....
Ja haha ik snap daar ook niks van maar goed๐Ÿ˜‚ als hun in een stink hokje willen vergaderen moeten ze vooral hun gang van maar dan moeten ze ni op mij rekkenen๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
hhaha ik wil ook niet weten hoe het gaat maar goed...
maar ik snap het totaal niet dat ze dan meteen met 10 mensen erheen moeten gaan, als ik naar de wc ga zou ik juist niet iemand mee willen hebben...
Ja haha ik ga juist tijd naar wc waar bijna nooit imand is๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ vind juist vet awkward met ze alle๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚

Reageer