Skip to main content
Vraag

Slechte vrienden?

• June 27, 2025
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

Lupus
Forum|alt.badge.img+21

Ik heb het gevoel dat ik nogal een slecht vriendengroepje heb. Er is een andere jongen die heel goede vrienden is met bijna alle meisjes uit de klas, en ze vinden hem raar. Ook pesten en slaan ze elkaar voor de grap en ze vinden het allemaal leuk. Maar dit is niet normaal toch? Of wel voor deze leeftijd? (13) 

Ik kan het heel goed met ze vinden, maar ik vind dit gewoon heel slecht van hun. Wat kan ik doen? Ik kan niet ineens stoppen met vrienden zijn, want dan heb ik niemand meer 

3 reacties

• June 27, 2025

Heyy lieve ​@Lupus ,

Ah wat naar dat je dat hebt, klinkt wel herkenbaar van mijn vriendengroep in de 2e/3e..  Snap ook niet waarom je dat voor de grap zou doen..☹️ Hmm maar is die jongen niet veel aardiger dan  je vriendengroep?  Misschien kun je dan meer met hem (en zijn vriendinnen) omgaan? ❤

Veel liefs en knuffel❤

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 28, 2025

Hoi lieve ​@Lupus  ik denk dat ​@Cantaloupe  een goed advies geeft. En als je goede vrienden bent met die ene jongen heb je er waarschijnlijk ook meteen een boel meisjes vrienden bij. Hoe leuk!? Groetjes Tjempie xxx

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • June 28, 2025

@Cantaloupe en ​@Tjempie 

Die jongen, laten we hem L noemen, heb ik nooit zo'n goede band mee gehad, en kleine kans dat ik dat krijg. Ik bedoel, we kunnen prima met elkaar om, we haten elkaar niet maar we zijn geen vrienden. Maar ik zal proberen aardiger tegen hem te zijn

Groetjes Lupus