Ik heb vandaag mijn Duits cijfer gekregen (niet tijdens school ofz) en ik heb een 1,0!! Ik leer nauwelijks voor toetsen en ben dus ook veel slechter in talen omdat je daarvoor veel meer moet leren en minder gewoon begrijpen. Ik heb voor duist eerder dit jaar ook al een 1,0 gehad in periode 2 het was toen nog wel grappig omdat ik er nog prima voor stond (ik stond nog een 6 ofzo) maar nu is het weer gebeurd. Mensen op school zeiden ook van haha als je alweer een 1 haalt mag je een broodje uit de cantine, ik vond dat grappig maar ik vind het nu niet meer grappig. Ik sta een 4,7 voor duits nu. Weet iemand gewoon wat ik zegmaar moet doen!!??! Gewoon als iemand vraagt van wat is jouw cijfer enzo?!??
Bladzijde 1 / 1
Ik weet niet hoe jouw school met cijfers werkt, maar misschien kun je zeggen dat je niet meer weet welk cijfer je hebt gehaald (als je de toets niet bij de hand hebt). En als het bij een toetsbespreking is, kun je zeggen dat je je cijfer niet wil delen, of je doet alsof je die vraag niet hebt gehoord en probeert het onderwerp te veranderen.
Van af nu toch écht goed oefenen dan…
Groetjes mij
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.