Skip to main content

Hey, dit is misschien een rare vraag, maar het speelt wel in mijn hoofd

Als ik de deur uit ga draag ik altijd een platte pet. Nu is het zo dat ik op school een zekere reputatie heb opgebouwd als “petje”. Nu is dit wel geinig, maar ik word daardoor wel vaak herkend en ik vind het juist fijn om in de achtergrond te blijven en ik ben bang dat ik daardoor gepest ga worden, want ik ben niet echt sociaal en een beetje verlegen, maar ik wil ook geen afstand van dat hoofddeksel doen.

Wat moet ik nu doen?

misschien nieuwe pet kopen die cooler eruit zien. Ik draag ook meestal pet ik zou NYC pet kopen.

Hey, als jij de pet fijn vind moet je hem gewoon ophouden! Trek je niks van anderen aan. Ze bedoelen het niet negatief, ook al komt het misschien wel zo over. Als je het echt vervelend vind kun je zoals @Gokus al zei misschien een andere pet kopen, maar je kan misschien deze voor een maand afdoen en daarna weer op, dan zijn ze het misschien wel vergeten.

Hey!  Het beste is doen wat je zelf wilt. Maar natuurlijk is dat niet makkelijk soms. Ik zou ook eens kijken naar hoe je besties het vinden, en als zij zeggen van ‘lekker blijven doen’ dan zou ik dat doen. De anderen heb je immers minder mee te maken.  Eigenlijk is het toch  raar dat we (ik ook) niet gewoon mogen dragen wat we willen en dat andere mensen altijd denken dat ze zich daar mee moeten bemoeien. Maar het is helaas zo, dus ik snap je probleem wel. Het mooiste zou zijn dat jij het gewoon zo doet zoals jij zelf wilt!  :)

Liefs Tover xxx

Reageer