Hoi hoi lieve mensjes op dit forum!
Ik wilde eigenlijk even vertellen wat er net op school is gebeurd. Het is niet heel erg ofzo maar ik voel me dr wel schuldig over. Ik was vandaag lekker vroeg uit en dat vind ik altijd heel fijn want dan kan ik ook thuis lunchen. Soms spreek ik dan ook met vriendinnen af maar de laatste tijd wil ik gewoon echt naar huis en even alleen zijn enzo. Mijn moeder had me ook al geappt dat ze een croissantje voor me had gehaald dus daar was ik echt blij mee! En mijn broertje en zusje zijn op kamp dus het is ook een stuk rustiger thuis. Ik had dus echt zin om naar huis te gaan maar ik was helemaal vergeten dat ik met iemand had afgesproken om een filmpje voor een vak te maken!! Ik had daar dus echt geen zin in dus besloot ik maar een smoesje te bedenken.. ik ben daarna gewoon naar huis gefietst maar eigenlijk voel ik me daar nu wel schuldig over. Want als we het nu niet optijd af hebben is dat wel echt mijn schuld.. we kunnen er morgen tijdens de les wel nog aan en na school misschien, maar dan heb ik ook trainen. Het moet vrijdag al af zijn dus eigenlijk ben ik echt heel dom. Maarja heeft iemand misschien tips hier voor??? Ik maak het misschien veel groter dan het is maar ik pieker echt overal over xoxoxo